آیین دانش‌آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین الملل دانشگاه بیرجند برگزار شد

آیین دانش‌آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین الملل دانشگاه بیرجند با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و گروه همکاری‌های علمی بین المللی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین فرزانه‌پور در آیین دانش‌آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین الملل دانشگاه بیرجندبا تبریک دانش آموختگی دانشجویان بین الملل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، گفت: دانش، دانش‌آموختگی و معرفت یکی از ارزش‌های اساسی در دین مبین اسلام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) مأموریتش با خواندن آغاز شد، افزود: کسب دانش به نوعی بر مسلمانان تکلیف است. شما دانشجویان نیز در راهی گام برداشته‌اید که در راستای هدف رسالت است و باید این مسئولیت و امانت بزرگ را به سر منزل مقصود برسانید.

فرزانه‌پور بیان کرد: برای دانشگاه بیرجند باعث افتخار است که گام مهمی در راستای  اعتلای علمی و آموزشی دانشجویان بین الملل برداشته است.

وی با اعلام اینکه مسئولان دانشگاه بیرجند، استان خراسان جنوبی و تمامی مجموعه دانشگاه از هیچ تلاشی برای دانشجویان بین الملل فروگذار ننموده‌اند، ابرازامیدواری کرد که دانشجویان بین الملل سفیران خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با اشاره به استانداردهای علمی دانشگاه بیرجند ابراز خرسندی کرد که تعداد زیادی از  دانشجویان بین الملل دانشگاه توانسته‌اند به عنوان استعداد درخشان در مقطع دکتری دانشگاه‌های بزرگ مشغول به تحصیل شوند.

سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه نیز با ابراز خرسندی از حضور در جشن دانش آموختگی و تجلیل از  دانشجویان برگزیده بین الملل، به وظیفه انسانی و دینی ما براساس آیات قرآن کریم برای خواندن و دانایی اشاره کرد و گفت: دانشجویان بین الملل  با داشته های علمی چشم و جراغ کشور افغانستان باشند و بعنوان قشر فرهیخته و تغییر دهنده افغانستان فردا ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید   حق بیمه در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

در این مراسم، دکتر نویدی‌نیا، رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه با تشکر از همکاران معاونت فرهنگی در برپایی این مراسم و تبریک به دانشجویان بین الملل که با سختکوشی به دانش‌آموختگی نائل آمده‌اند، گفت: مجموعه دانشگاه بیرجند با تمام توان خود برای رفع دغدغه و مشکلات دانشجویان بین الملل  همت گمارده است. 

در  ادامه، عزیزالله احدی، نماینده کانون دهکده، سید نعمت الله دانشور، نماینده دانشجویان بین الملل و محمدجواد ایوبی نماینده دانشجویان فارغ التحصیل سخنرانی کردند.

در این مراسم از ۱۲ دانشجوی رتبه اول در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تقدیر شد، همچنین در ادامه این مراسم  ۱۷ دانشجوی بین الملل با دریافت لوح تقدیر فارغ التحصیل شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها