ورود سه هزار و ۴۱۶ پرونده تخلف به شعب تعزیرات استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از هشتم اسفندماه گفت: سه هزار و ۴۱۶ پرونده حوزه کالا و خدمات از ابتدای سال وارد شعب تعزیرات شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین حسن پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز هشتم اسفند ماه آغاز و تا چهارم اسفند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک در ادامه هم خواهد بود، بیان‌کرد: در این طرح با توجه به اصنافی که مردم بیشترین نیاز را دارند، بازرسی‌ها صورت خواهد گرفت.

حسن پور با اشاره به اینکه در حوزه کالا و خدمات از ابتدای سال جاری تا اسفندماه سه هزار و ۴۱۶ فقره پرونده ورودی به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی داشته‌ایم، گفت: در همین مدت سه هزار و ۳۸۵ فقره پرونده نیز در این بخش مختومه شده و متخلفان نیز به ۵۳۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۷۸۴ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی بیان کرد: طی این بازه زمانی در بخش قاچاق کالا نیز پنج هزار و ۳۱۶ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است که پنج هزار و ۲۴۸ فقره پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه متخلفان در بخش قاچاق کالا به سه هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۸۱۷ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال محکوم شدند، گفت: در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز از ابتدای سال جاری تا اسفند ماه ۵۳۱ پرونده وارده به تعزیرات استان داشته‌ایم.

حسن پور یادآور شد: در همین بازه زمانی در بخش بهداشت، دارو و درمان ۵۲۴ فقره پرونده مختومه شده و متخلفان نیز به ۹ میلیارد و۶۸۲ میلیون و ۹۰۸ هزار ریال محکوم شدند.

بیشتر بخوانید   پرداخت مطالبات پیمانکاران بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها