انتقال آب، راه آهن و احداث باند دوم از مطالبات جدی رسانه‌های خراسان جنوبی باشد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منافع ملی و حفظ آرمان‌های نظام، خط قرمز رسانه‌های استان است گفت: انتقال آب، راه آهن و احداث باند دوم از موضوعات جدی استان است که باید رسانه‌ها بیش از گذشته به آن بپردازند. 

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت صبح امروز در جریان بازدید از برخی از نشریات خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه گردشگری، کشاورزی و معدن از فرصت‌های بسیاری طلایی و مزیت دار استان است که تلاش شده رقابت سازنده‌ای بین این حوزه‌ها در مسیر توسعه خراسان جنوبی ایجاد شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی فراوان استان افزود: در این حوزه از یک سال و نیم گذشته اقداماتی شروع شده که نیاز است رسانه‌ها با پرداختن به این موضوع به تسریع در روند توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نقاط مثبت فراوانی دارد و مردم فهیم، فرهیخته، بااصالت، ریشه دار، بسیار نجیب و متدین مهمترین وجه مثبت این استان هستند.

به گفته وی؛ منابع زیرزمینی و غنی در استان وجود دارد که می تواند در توسعه خراسان جنوبی نقش بسزایی ایفا کند.

قناعت، واگرایی را مهمترین تهدید برای توسعه استان دانست و افزود: این تکلیف رسانه‌ها به عنوان قشر نخبه جامعه است که به هم افزایی و اتفاق نظر در سطح جامعه کمک کنند.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ایجاد هرگونه زیرساختی در هر منطقه به توسعه کل استان منجر می‌شود و همه مردم از این اقدامات باید حمایت کنند.

به گفته وی؛ منافع ملی و حفظ آرمان‌ های نظام، خط قرمز رسانه‌ها، روزنامه و خبرگزاری هاست.

قناعت با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل در عرصه‌های بین المللی، گفت: در این تقابل،جبهه حق با محوریت انقلاب اسلامی و جبهه باطل با محوریت آمریکای جهانخوار است که ابزارهای مختلفی را به صحنه آورده است.

بیشتر بخوانید   پیام قدردانی از مردم و مسئولان به پاس برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی

وی با اشاره به تاریخ جنگ، تحریم اقتصادی و کنش‌های سیاسی فراوان در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: زمانی تقابل اصلی حق و باطل روی مسئله اقتصادی بود اما اکنون از این حوزه هم عبور کرده و به حوزه رسانه رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر قوی شدن ایران در همه عرصه‌ها اظهار داشت: در حوزه اقتصادی کشور، اقداماتی انجام شده لذا امید است که در آینده نزدیک از مشکلات این حوزه هم عبور کنیم.

به گفته وی؛ در جنگ رسانه‌ای دشمن با وجود تکنولوژی به روز و امکاناتی که در اختیار دارد، جلوتر است.

قناعت با تأکید بر وظیفه رسانه‌ها در این نبرد تمام عیار سخت، یادآور شد: خون‌های زیادی بابت این انقلاب ریخته شده و مردم برای پایداری آن تلاش‌ها کرده‌اند لذا انتظار دارند کشور با آرمان های انقلاب با سر منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها