ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام بازدیدهای متناوب از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان از ابتدای سال خبر دادو گفت:  ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستورکار است.

به گزارش “پیام خاوران” اسداله جلال زاده صبح امروز در بازدید از مجتمع‌های بین راهی استان اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعال است که ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در این زمینه موارد نظارت مستمر بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، اماکن بین راهی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: این مجتمع‌ها شامل؛ جایگاه سوخت، رستوران، واحدهای تجاری و خدماتی، مسجد یا نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی عمومی است و به گونه‌ای طراحی می‌شود که کلیه نیازهای مسافران جاده‌ای را برآورده کرده و نیاز به توقف‌های مکرر برای دریافت هر کدام از خدمات فوق به حداقل برسد و نهایتا باعث افزایش ایمنی راه‌ها شود.

جلال‌زاده یادآورشد: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید به عمل می‌آید.

جلال زاده تصریح کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها ، سرویس‌های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه ، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی، ۳۰۰۰۷۰۷۰، ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید   46 گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در خراسان جنوبی انجام شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها