۱۲ سال فعالیت اتاق صاحب نام بیرجند؛ با عملکردی موفق|محسن احتشام

در آغاز پنجمین دوره فعالیت هیأت نمایندگان اتاق همه بزرگان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی و اعضاء محترم اتاق بیرجند باید مثل گذشته به آینده پارلمان بخش خصوصی دغدغه خاطر داشته باشند تا آنچه بدست آورده ایم را حفظ کنیم و آنرا ارتقاء دهیم.

به گزارش “پیام خاوران “ محسن احتشام از بنیانگذاران ورئیس ۴ دوره اتاق بازرگانی، صنایع بیرجند درپیامی ضمن دعوت همه فعالان اقتصادی واجد شرایط برای رای دادن در این دوره از عملکرد موفق ۱۲ سال فعالیت موفق ، همگام برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی وهمراه با فعالان اقتصادی برای نقش آفرینی در پارلمان بخش خصوصی گفت.

نوشتار مهندس محسن احتشام را در ادماه می خوانیم :

همکاران عزیز و ارجمند و یاران همراه اعضاء محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند

خداوند بزرگ را شاکریم توفیق به ما عطا کرد که ۱۲ سال از فعالیتهای اتاق صاحب نام بیرجند را با عملکردی موفق در تحقق بیانیه ماموریت ، اهداف و برنامه های تبین شده در ابتدای راه اندازی در سال ۱۳۸۵ پشت سر می گذاریم و دوره پنجم را با تجربیات بیشتر با همدلی، همکاری و مشارکت جمعی با اتاقی همچنان برای همه بهتر از گذشته آغاز خواهیم کرد.

ابتدا ارزیابی عملکرد سه دوره گذشته اتاق بیرجند را به قضاوت منصفانه همه شما سروران عزیز می سپاریم که چه کرده ایم و چه باید می کردیم، در وسع خود همه آنچه افتخاری انجام داده ایم با هم دلی و همکاری هیأت رئیسه و هیأت نمایندگان محترم اتاق برای رضای خداوند بزرگ و خدمت به فعالان عزیز اقتصادی استان و در پاسخ به مسئولیتی بوده است که اعضاء محترم به ما اعتماد و محول کرده اند بوده است .

در آغاز پنجمین دوره فعالیت هیأت نمایندگان اتاق همه بزرگان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی و اعضاء محترم اتاق بیرجند باید مثل گذشته به آینده پارلمان بخش خصوصی دغدغه خاطر داشته باشند تا آنچه بدست آورده ایم را حفظ کنیم و آنرا ارتقاء دهیم.

بیشتر بخوانید   رونق اقتصاد جوامع محلی از طریق جذب گردشگر محقق می شود

اتاق کانون احترام و حرمت گذاشتن و مدافع حقوق مادی و معنوی همه فعالان توسعه اقتصادی استان است ، باید در این فضا با احترام و اشتیاق و نو آوری تلاش کرده تا حاصل آنچه بدست آورده ایم رابرای توسعه سربلندی و اعتلای استان بکار گیریم اتاق سمبل و سیمای فعالان اقتصادی واقعی است و باید در جایگاه چه کنیم مبنای کارمان شایسته سالاری باشد اگر مبنای کارمان خرد جمعی و شایسته مداری و مصلحت اندیشی باشد منافع جمعی را فراهم خواهیم کرد کسانی که در اتاق وارد می شوند باید از جنس بخش خصوصی واقعی و فعال بخش خصوصی بوده و با ماموریت رسالت و فلسفه وجودی اتاق همراه شوند چرا که آنان سخنگوی اتاق هستند ، بنابراین هم تجربه هم تخصص هم وقت و هم مهارت های مدیریتی ، لازمه تحقق اهداف اتاق خواهد بود که بهتر است افراد داشته باشند تا بتوانیم به سوی هم افزایی پیش برویم با همین هدف نیز بنده قانونی تغییر گروه از کشاورزی به صنعت دادم تا زمینه حضور نفرات توانمند را در گروه کشاورزی فراهم گردد.

امید است اعضاء محترم و عزیز اتاق بیرجند با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مهر تأییدی بر زحمات و کارهای ارزشمند انجام شده در دوره های قبل بزنند و اتاقی باز در شأن مردم با فرهنگ و اصیل خراسان جنوبی برای چهار سال آینده بسازند.

گزارش عملکرد دوره چهار ساله از روز جمعه در کانال اتاق و بر روی سایت بارگزاری خواهد شد و آماده تقدیم است.

در اینجا لازم است از زحمات و همکاری و همیاری و همراه بودن همه اعضاء محترم هیأت نمایندگان و هیأت رئیسه و دبیر کل و کارکنان پر تلاش اتاق و کلیه کسانی که ما را در تحقق اهداف و برنامه های اتاق در دوره قبل یاری نمودهاند سپاسگذاری و قدردانی نماییم.

بیشتر بخوانید   برگزاری جشن تکلیف فرزندان همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی+عکس

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها