پیام قدردانی منتخب پنجمین دوره انتخابات اتاق بیرجند از مشارکت ارزشمند فعالان اقتصادی

منتخب پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی بیرجند گفت: امید است با تلاش مضاعف و بهره گیری از تجربه بزرگان اقتصاد استان گامی مؤثر در بهبود فضای تولید، اشتغال و کسب و کار مردم شریف خراسان جنوبی برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ متن پیام تشکر  مهندس احسان بیکی منتخب پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیرجند به این شرح است.

هوالحق

خداوند متعال را شاکرم که بار دیگردر کنارهم  شاهد حضور گسترده و مؤثر اعضاء اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیرجنددر پنجمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان بودیم.

ضمن عرض تشکر و قدردانی از اعضاء اتاق بازرگانی که بنده حقیر را لایق دانستند و تبریک به کاندیداهای منتخب امیدوارم بتوانم در کنار نامداران اقتصاد استان خراسان جنوبی مفید به فایده باشم.

بر خود لازم میدانم از ریاست و دبیر محترم، پرسنل خدوم و زحمت کش اتاق بازرگانی بیرجند، هیئت  نظارت بر انتخابات و رسانه ها و مطبوعات فعال در این حوزه  بابت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با تلاش مضاعف و بهره گیری از تجربه بزرگان اقتصاد استان گامی مؤثر در بهبود فضای تولید، اشتغال و کسب و کار مردم شریف خراسان جنوبی برداشته شود.

احسان بیکی

احسان بیکی با ۳۷ رای نفر دوم گروه کشاورزی به پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ومعادن وکشاورزی  راه یافت.

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حجت‌الاسلام قرائتی به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها