پیام عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجندبه مناسبت شهادت حضرت علی (ع)

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند در پیامی لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) را به همه هموطنان عزیز خصوصا فعالان اقتصادی تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن کامل پیام  سید علی خیریه عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند به این شرح  است؛

                      فزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه

شب های قدر اوج معنویت ماه مبارك رمضان از راه رسید تا برای زندگی درست و حرکت در مسیر كمال دست به دعا برداریم تا آینه دل از زنگار گناه و معصیت پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت سپری کنیم.

لیالی قدر زمان دل بریدن از تعلقات دنیوی و میعاد انسان با خداوندی است که ما را در مسیر زندگی با مرکب ایمان و عمل صالح راهنمایی نموده است،قطعا این شب ها با نام بزرگ مردی از تبار پیامبر اعظم گره خورده که ولی و پیشوای همه شیعیان جهان و دوستداران اهل بیت است.

در آستانه شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرار داریم و سحرگاهی را در پیش داریم که دستان جهل و تعصب فرق انسان عادلی را شکافت که مولود کعبه و برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت و مهرورزی بود.

امیدوارم در این شب های عزیز قدر که از هزار ماه برتر است با یاد فتوت، خلوص، ایثار، شهامت و جوان مردی حضرت علي (ع) زير باران رحمت الهی بایستیم و عاقبت به خیری مان را از خداوند باری تعالی طلب کنیم تا روح و روانمان تطهير شود.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز، خصوصا  فعالان اقتصادی، توفیق درك لطف و رحمت بی کران الهی در این شب‌ها را از خداوند متعال مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت این امام همام را به محضر همگان تسلیت و تعزیت می‌گویم

بیشتر بخوانید   97 درصد مدارس خراسان جنوبی بامشارکت خیران در دست احداث است

التماس دعا…

سید علی خیریه

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها