پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت شهادت حضرت علی (ع)

مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی در پیامی لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) را به هم استانی های گرامی، مشترکان ارجمند وخانواده بزرگ صنعت برق خراسان جنوبی تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن کامل پیام مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی این شرح است؛

فزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه

شب های قدر اوج معنویت ماه مبارك رمضان از راه رسید تا برای زندگی درست و حرکت در مسیر كمال دست به دعا برداریم تا آینه دل از زنگار گناه و معصیت پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت سپری کنیم.

قطعا این شب ها با نام بزرگ مردی از تبار پیامبر اعظم گره خورده که ولی و پیشوای همه شیعیان جهان و دوستداران اهل بیت است.

در آستانه شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرار داریم و سحرگاهی را در پیش داریم که دستان جهل و تعصب فرق انسان عادلی را شکافت که مولود کعبه و برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت و مهرورزی بود.

امیدوارم در این شب های عزیز قدر که از هزار ماه برتر است با یاد فتوت، خلوص، ایثار، شهامت و جوان مردی حضرت علي (ع) زير باران رحمت الهی بایستیم و عاقبت به خیری مان را از خداوند باری تعالی طلب کنیم تا روح و روانمان تطهير شود.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز، خصوصا مشترکان ارجمند وهمکاران گرامی در صنعت برق خراسان جنوبی، توفیق درك لطف و رحمت بی کران الهی در این شب‌ها را از خداوند متعال مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت این امام همام را به محضر همگان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید   رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد+ تصاویر
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها