بیانیه جامعه نخبگانی بسیج علمی خراسان جنوبی در حمایت از قدس شریف

جامعه نخبگانی بسیج علمی استان خراسان جنوبی درحمایت،پشتیبانی و پیگیری آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “پیام خاوران”  متن بیانیه جامعه نخبگانی بسیج علمی استان خراسان جنوبی درحمایت،پشتیبانی و پیگیری آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال در بیان اهمیت قدس شریف می فرماید: “سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا “.(سوره اسراء آیه ۱)

در شرایط کنونی که شاهد تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به جان و مال ملت فلسطین هستیم، حمایت بی دریغ نخبگان علمی و دانشگاهی جهان اسلام قوت قلبی برای محور مقاومت است که سبب تغییر موازنه قدرت خواهد شد. بنابراین بیداری وتلاش مضاعف جبهه مقاومت و امت اسلامی اثرات بسیار زیادی در این عرصه خواهد داشت.

امروز رژیم صهیونیستی دچارانزوا، ضعف جدی و چالش های بسیاری از درون گردیده است.

قطعا حمایت و همراهی فرهیختگان ونخبگان جهان اسلام از جنبش های مقاومت تاثیر بزرگی بر پیروزی جوانان فلسطینی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی خواهند داشت.

لذا با توجه به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس که توسط امام راحل و عظیم شان انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ، حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و شرعی و انقلابی و جدایی ناپذیر از سیاست های جمهوری اسلامی است؛بنابراین طبق فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

جامعه نخبگانی خراسان جنوبی ضمن حمایت ازملت بزرگ و مظلوم فلسطین انزجار و نفرت خود را از رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی اعلام می دارد و ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از تمام مردم فهیم و انقلابی برای حضور فعال و باشکوه دعوت می نماید. والعاقبه للمتقین

بیشتر بخوانید   10 هکتار از پوشش گیاهی منطقه حفاظت شده شاسکوه در آتش سوخت

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها