پیام فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بمناسبت روز قدس

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع )خراسان جنوبی بمناسبت یوم الله روز قدس ۱۴۰۲ پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادی قدس شریف از لوث اشغالگران، هدف مقدس و دغدغه مشترکی است که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حامیان بی شمار ملت مظلوم فلسطین را در سرتاسر جهان گرد یکدیگر آورده است. «آزادی قدس» منبعث از گفتمان اصیل مقاومت و نقطه مقابل گفتمان سازش با دشمنان قسم خورده اسلام و بشریت محسوب می‌شود.

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

در شرایط کنونی که صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با هوشیاری ملل اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راه‌پیمایی جهانی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم خواهد زد.

امروز از جنبش حماس و حزب الله گرفته تا حشد الشعبی و انصارالله و هواداران بیشمار مقاومت در سرتاسر دنیا، جملگی چشم به قدس شریف و ملت فلسطین دوخته‌اند.

اینجانبان ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه مردم غیور استان خراسان‌جنوبی از حقوق ملت مظلوم فلسطین، همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه و آزاده استان، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که ان شاالله پس از دعا برای آزادی قدس شریف در لیله القدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان، با لبیک به فرمان مولا و رهبرمان حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید   روزهای پاییزی سالمندان؛ پدران و مادرانی که بزرگ‌ترین آرزویشان دیدن فرزندانشان است

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی

امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها