دستگاه‌های متولی در دادن مجوزهای تولید سخت گیرانه برخورد نکنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های متولی نباید در دادن مجوزهای تولید سخت گیرانه برخورد کنند تا سرمایه گذار از استان خارج نشود و باید آستین‌ها را بالا بزنیم و بر موضوع تولید و اشتغال تمرکز کنیم.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت صبح امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که به مناسبت عید سعید فطر انجام شد اظهار داشت: عنوان سال جدید “مهار تورم، رشد تولید” است و متاسفانه نگاه غلطی که در جامعه وجود دارد این است که تحقق شعار سال بر عهده دولت، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: موضوع اقتصاد و معیشت همه جوانب را تحت تأثیر  قرار داده و اگر قرار است تورم مهار شود باید تمام استان، آستین همت را بالا بزند.

وی گفت: نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نیز فرصت‌هایی را در اختیار استان قرار می‌دهند که اگر از این فرصت استفاده شود به نتیجه می‌رسیم.

قناعت تأکید کرد: وحدت و یکپارچگی در همه حوزه‌ها و کار جهادی و شبانه روزی مدیران سبب می‌شود، توفیق یک استان در تحقق شعار سال از استان دیگر بیشتر باشد که خود نوعی رقابت هم محسوب می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه مهار تورم وابسطه به افزایش تولید است گفت: افزایش تولید هم در دست مردم و مدیران است بنابراین باید با سرمایه گذاری و بهره‌وری وارد میدان عمل شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی نباید در دادن مجوزهای تولید سخت گیرانه برخورد کنند  تا سرمایه گذار از استان خارج نشود. باید آستین‌ها را بالا بزنیم و بر موضوع تولید و اشتغال تمرکز کنیم.

قناعت متذکر شد: با وجود نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، هم اکنون فضای همدلی در استان ایجاد شده، بنابراین از این فرصت طلایی برای جبران عقب ماندگی و کمک به توسعه استان باید استفاده کرد.

بیشتر بخوانید   قدردانی از شرکت برق خراسان جنوبی به پاس گذر موفق در پیک تابستان

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها