تقدیر وزیر علوم از حاج علی اکبر فلاحی؛ خیر فرهیخته آموزش عالی کشور+ تصاویر

در نشست خیران و رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران بنیادهای حامیان دانشگاهی با وزیر علوم،تحقیقات و فناوری، ازحاج علی اکبر فلاحی  خیر فرهیخته آموزش عالی کشور تجلیل شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ در این نشست، که با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه وحاج آقای فلاحی، عضو هیئت مدیره و خیـر نیک اندیش بنیاد حامیان دانشگاه برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری از سوی دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از حمایت‌های حاج علی اکبر فلاحی قدردانی شد.

متن لوح تقدیر محمد علی زلفی گل وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به آقای حاج علی اکبر فلاحی این شرح است.

 

جناب آقای حاج علی اکبر فلاحی 

خیر ارجمند و فرهیخته آموزش عالی کشور

بادرود واحترام ، همراهی و همدلی بی دریغتان در ((ساخت ، بهسازی و نوسازی خوابگاههای دانشجویی سراسر کشور )) ، مشارکت در امر مقدسی است که هدف نهایی آن ، اعتلای بیشتر نظام آموزش عالی و کمک به پرورش و تربیت بهتر دانشجویان آینده ساز می باشد .

بدون تردید، این همراهی خداپسندانه، که نشانه نیت والای آن خیرارجمند در کمک به تقویت زیرساخت های ضروری نهاد علم و فناوری ، به عنوان یگانه راه پیشرفت و آبادانی ایران عزیز است، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان نیکی های جاوید حضرت عالی می افزاید و مطمئنادر پیشگاه خداوند سبحان و کریم ، ماجور و محسوب خواهد بود .

از درگاه ربوبیت، توفیق روزافزونتان را در خدمت مضاعف به جامعه اسلامی وتحقق اقدامات خیر و ماندگار معنوی دیگر مسالت می نمایم .

محمد علی زلفی گل

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعلام آمادگی مخابرات بیرجند برای ارائه خدمات فیبرنوری به مدارس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها