مبلغ پاداش صرفه جویی برق مشترکان خانگی تا بیست برابر افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از  اجرای طرح سراسری پاداش صرفه جویی شرکت توزیع نیروی برق خبر داد و گفت: مبلغ پاداش صرفه جویی برق مشترکان خانگی تا بیست برابر افزایش یافت.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی دادگر صبح امروز در حاشیه بیستمین همایش سالانه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، نهادینه کردن فرهنگ ایمنی است تا بتوانیم گامی در جهت جلوگیری از حوادث برداریم.

وی به برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: حدود ۲۰ سال است که این همایش همزمان با هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: در این همایش از همکارانی که حائز شاخص‌های نمونه هستند به عنوان افراد برتر تجلیل می‌شود.

دادگر به طرح پاداش صرفه جویی مشترکین اشاره و تصریح کرد: مبلغ پاداش صرفه جویی برق توسط مشترکان خانگی تا بیست برابر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط قیمت فروش برق حدود ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو وات است این در حالی است که در این طرح به ازای هر کیلو وات صرفه جویی برق توسط مشترکان خانگی پاداش ۲ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: برای مشترکاتی که میزان مصرف بالاتری دارند نیز این پاداش به صورت پلکانی برای آنان کمتر خواهد بود.

دادگر اظهار داشت: در مناطق گرمسیری استان که مشترکان تعداد کولر گازی بیشتری در مدار دارند اگر یک دستگاه کولر گازی را خاموش کنند بیش‌بینی می‌شود حدود یک میلیون تومان پاداش و اگر دو دستگاه کولر را خاموش کنند حدود یک و نیم تا ۲ میلیون تومان  پاداش دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌های تشویقی در راستای اصلاح فرهنگ مصرف انرژی و حرکت به سمت فرهنگ تولید محور است افزود: تامین برق مطمئن و پایدار، اصلی‌ترین اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان است.

بیشتر بخوانید   کمک۵۰۰ میلیون ریالی شرکت تیزپاک قاین به سیل زدگان کشور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: امید است با همراهی همه مشترکان شرکت برق استان زمینه تامین برق پایدار برای فصل گرم سال را فراهم کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها