ارتقاء بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر به درجه ۲ ابلاغ شد

رئیس بانک سپه شهدای کویرتایر گفت: این شعبه با ارتقاء شاخص های عملکردی و گام نهادن در مسیر پیشرفت و تعالی مورد ارزیابی قرار گرفته و درجه اعتباری آن در خرداد ماه جاری از ۳ به ۲ ابلاغ شد.

رضا مالکی در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران ”  اظهار داشت: از دی ماه سال جاری و درسفر مدیرعامل و معاون اعتباری بانک سپه به شهدای کویرتایر تغییر نام یافت و با ارتقاء شاخص های عملکردی در مسیر پیشرفت و تعالی گام برداشته است.

وی با تأکید برنقش مؤثر بانک سپه در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال گفت: این شعبه در راستای رشد و تعالی خود اقدامات خوبی مبنی بر ارائه تسهیلات مالی برای مشتریان به ویژه کارکنان کویرتایر برداشته است ودرصدد با ارائه خدمات بیش از گذشته در راستای تحقق اهداف گام بردارد.

رئیس بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر با اشاره به وظیفه مهم شبکه بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر و باجه این شعبه در شهرک صنعتی بیرجند در سال جاری،۴۰ درصد ازکل تسهیلات اعطایی را در بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که نشان از توجه جدی به بخشهای تولیدی و صنعتی دارد.

رئیس بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر با بیان اینکه این شعبه از سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: با افزایش شاخص عملکردی، منابع و مصارف ، این شعبه از درجه ۳ به ۲ ارتقاء یافته که از مساعدت وهمکاری های ارزشمند مدیرعامل شرکت کویرتایر، معاون ومدیرمالی شرکت ومدیر شعب بانک سپه استان قدردانی می شود.

بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر با شاخص ۱۵۰۱۴۷۶ در کیلومتر ۱۱ جاده کرمان و در ورودی کارخانه کویرتایر واقع است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هویت گذاری دام گامی برای مبارزه با قاچاق دام

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها