معرفت و بصیرت شرط اصلی حفاظت از انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: معرفت و بصیرت شرط اصلی حفاظت از انقلاب اسلامی است.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجان‌پور ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در مسجد امام حسین (ع) بیرجند که نماینده ولی فقیه و  فرمانده‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند اظهار داشت:  هریک از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ملت‌ها قرار می‌دهد، آزمونی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: روز عرفه یکی از مهمترین این فرصت‌ها است که امام حسین (ع) در این ایام از مکه به سوی کوفه مشرف شدند.

وی افزود: ماهم با خواندن دعای عرفه باید از خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت کنیم تا به حق اهل بیت(ع) توفیق معرفت و بصیرت را به ما نصیب کند.

آقاجان‌پور خاطرنشان کرد: وقتی بصیرت کافی در جامعه وجود نداشته باشد، اتفاقاتی در جامعه رخ می‌دهد که در روز عاشورا اتفاق افتاد.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب معجزه قرن بود تصریح کرد: خداوند متعال این امانت را به ماسپرده است و دشمنان این ملت هم از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری را بر علیه این ملت اجرا کرده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم تا از اسلام، حاکمیت انقلاب اسلامی و ارزش ‌ها و آرمان‌های انقلاب حفاظت شود.

آقاجان‌پور افزود: این ملت در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان همیشه ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران بزرگوارش را گرامی می‌داریم تا از این طریق بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنیم.

بیشتر بخوانید   استانداردهای لازم در معدن پروده 4 طبس درحد قابل قبول است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور بعضی معتقدند که برای زندگی بهتر باید با استکبار جهانی سازش کنیم تاکید کرد: امروز منطق جمهوری اسلامی، منطق امام حسین(ع) و آن منطقی است که مقام معظم رهبری از آن سخن می‌گویند و آن این است که نه تحت ظلم و ستم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم.

وی با اشاره به این سخن شهید بهشتی که “آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر”، با یادآوری هفته افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا در طول حیات خود بیش از ۲۴۵ جنگ را به راه انداخته است و میلیون‌ها نفر را در ویتنام، عراق، افغانستان و …کشته است و هواپیمای مسافربری ما را هدف قرار داد و باز هم از  رعایت حقوق بشر سخن می‌گوید.

آقاجان‌پور خاطرنشان کرد: ایران امروز در اوج اقتدار است و این موضوع سبب شده که کشورهای جهان برای استفاده از تولیدات ایران به سوی ما دست دراز کنند و این در حالی بود که در دوران دفاع مقدس به ما چیزی نمی‌دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برای اولین بار هواپیماها و ناوهای جنگی، پهباد و … تولید کردیم، افزود: قدرت موشکی ایران به جای رسیده که موشک چند کیلومتری تولید می‌کنیم تا بتوانیم از شرف و استقلال خود دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران پایانی ندارد و چون ماهیت نظام آمریکا با ماهیت انقلاب اسلامی تفاوت بسیاری دارد، هیچ گاه حاضر نمی‌شویم که زیر بار ظلم و ستم آمریکا برویم.

بیشتر بخوانید   رونمایی از دانشنامه شهدا و ایثارگران کشور در فضای مجازی

آقاجان‌پور تصریح کرد: امروز هر چند امام حسین (ع) در بین ما نیست اما راه و منطق حسینی وجود دارد و ملت ایران از فرزند آن حضرت تبعیت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها