کشف سرقت ۱۲ میلیاردی در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک سارق طلاجات را دستگیر و اموال سرقتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ احمدرضا کارگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت طلاجات و وجه نقد از منزلی در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملياتی غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

وی بيان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلاجات و وجه نقد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد اعتراف كرد.

کارگر تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند همچنین از كشف ۵ هزار و ۲۰۰ ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبكه در این شهرستان خبر داد.

کارگر گفت: مأموران پلیس شهرستان بیرجند این مقدار سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو کشف کردند و ۵ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آیت الله هاشمی شاهرودی نقش ارزنده ای در اعتلای نظام ایفاکرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها