افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی محمدآباد بیچند با کمک بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: آسفالت راه روستایی محمد آباد بیچند شهرستان نهبندان به طول ۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش “پیام خاوران” چند سالی از آسفالت سرد جاده روستای محمدآباد بیچند از توابع شهرستان نهبندان نگذشته بود که حدود ۹۰ درصد آسفالت جاده تخریب شد.

و به گفته اهالی این روستا عبور و مرور از این راه روستایی به ظاهر آسفالت، مشکل شده بود علیرغم پیگیری‌ها و نامه نگاری شورا و دهیار روستا جهت آسفالت اما نتیجه خاصی حاصل نمیشد.

طبق صحبت اهالی طول جاده روستا حدود ۳ کیلومتر بود اما همین مسیر کوتاه سالها در انتظار ترمیم آسفالت به دلیل نبود منابع مالی یا اینکه اولویت نبود، در پیچ و خم های اداری و مالی دیده نمیشد.

بارها مشکل جاده روستای محمدآباد بیچند در رسانه های استان منعکس و اهالی خواستار رفع مشکل بودند تا اینکه بسیج سازندگی که هدفش محرومیت زدایی است وارد میدان شد و یکی از طرح‌هایی که در قانون بودجه آمد تامین قیر رایگان برای پروژه‌های راه‌های روستایی بود آسفالت جاده روستای محمدآباد بیچند در برنامه بسیج سازندگی قرار گرفت و این راه روستایی را که مردمش سالها منتظر آسفالت بودند انجام داده و به اتمام رساند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح آسفالت روستای دهو شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای برنامه‌های خدمت رسانی به محرومیت زدایی بسیج سازندگی، یکی از طرح‌هایی که در قانون بودجه آمده بود تامین قیر رایگان برای پروژه‌های جاده‌ای بین مزارع، راه‌های روستایی، حوزه های مقاومت، پایگاه‌های بسیج و پاسگاه‌های انتظامی بود.

وی اظهار کرد: آسفالت راه روستایی محمد آباد بیچند شهرستان نهبندان که در تاریخ ۲۰ فروردین سال جاری به سازمان بسیج سازندگی استان درخواست و پیشنهاد شده بود با پیگیری و همت جهادگران بسیج سازندگی در تیر ماه سال جاری به پایان رسید

بیشتر بخوانید   اشتغال مولد زندانیان خراسان جنوبی به هزار نفر می‌رسد

هنری گفت: این مسیر روستایی به طول ۳ هزار و ۷۰۰ متر و مساحت ۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن ۱۰۰ خانوار روستایی به بهره برداری و افتتاح رسید.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها