رسانه‌ها به ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات کمک کند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ارائه مطالب ماهرانه و هنرمندانه متناسب با ذائقه مخاطب، مهمترین تکلیف کمیته اطلاع رسانی است گفت: رسانه‌ها با ورود هنرمندانه می‌تواند به ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات کمک کنند.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی مرادی با تأکید بر این مطلب در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان به تشریح حوزه وظایف و اختیارات کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان پرداخت.

وی با اشاره به کارگروه‌های رصد و پایش، رسانه مردمی، تولید محتوا و انتشار ذیل کمیته اطلاع رسانی تصریح کرد: بازنشر و انتشار به موقع و دقیق باید مورد توجه کمیته اطلاع رسانی و به طور ویژه کارگروه انتشار قرار گیرد.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، خانه مطبوعات را از مجموعه‌های نخبگان استان دانست و گفت: از این ظرفیت باید برای تحقق چهار مؤلفه رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت، حداکثر استفاده را ببریم.

مرادی با اشاره به اینکه در اجرای هر برنامه موفق باید سه مرحله تبیین، ترغیب و تهییج مدنظر باشد اظهار داشت: برای جریان انتخابات، مرحله تبیین در حال اجراست و تا آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهمترین تکلیف رسانه‌ها در بخش تبیینی، تشریح نقش انتخابات و تأثیر مشارکت حداکثری در انتخابات در پیشبرد اهداف نظام است.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله تبیین، باید از هر فرصت مناسبی برای تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات استفاده کنیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی تأکید کرد: پاسخ به شبهات و اعتراضات، انعکاس دستاوردهای نظام و دولت و … از جمله اقداماتی است که با ورود هنرمندانه رسانه‌ها می‌تواند به ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات کمک کند.

مرادی با اشاره به تلاش دشمن در پیاده کردن پروژه ناامیدسازی از طریق مأیوس کردن مردم و تزریق ناامیدی به جامعه تأکید کرد: رسانه‌ها در تزریق امید به جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

بیشتر بخوانید   بهره برداری از 20 واحد مسکن محرومین در شهرستان بیرجند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها