پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت عید غدیر خم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با صدور پیامی عید غدیر را به ملت شریف ایران و هم استانی های گرامی وخانواده بزرگ صنعت برق خراسان جنوبی تبریک گفت.

به گزارش پیام خاوران، متن پیام تبریک مهندس مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است.

هوالفتاح العلیم
غدیر؛ روز عبادت، نماز، سپاس و ستایش خداست… “حضرت امام صادق (ع) “

موسم غدیر برتارک درخت تنومند اسلام، میوه ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به بار نشاند تا ریشه رسالت نبی اکرم (ص) از گزند روزگاران محفوظ بماند و جان‌پناه مخلصان و مومنان خدا باشد.
در این روز کمال دین و اتمام نعمت الهی در سایه ادامه حفظ رسالت در آفتاب امامت شکل گرفت و در این روز مبارک اساس دین و ثمره نبوت جاری شد.
پذیرش و التزام عملی به ولایت امیرالمومنین علی (ع) که در بردارنده تعالی نبوی است، متضمن نشر ارزش های والای انسانی و آبادانی دنیا و آخرت است ، بدون شک تاسی به سیره علوی، چراغ راهی است تا ازسرمنشأ معنویت و ایمان عمق وجودمان را سیراب نماییم.
اینحانب فرصت را مغتنم شمرده و عید سعید غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را خدمت تمامی همکاران صنعت برق خراسان جنوبی و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت گفته، توفیق روزافزون تان را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان مسئلت دارم.
امیدوارم واقعه عظیم غدیر که آمیخته با ولایت و مسلک و مکتب مولا علی (ع) است همواره سرلوحه امورات فکری ومعنوی همه ما قرار گیرد.

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سوم خرداد،حماسه‌ای که نقش ایثار و مجاهدت را بر لوح تاریخ به یادگار گذاشت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها