هشتمین همایش سراسری چادرهای آسمانی در خراسان جنوبی برگزار شد + تصویر

هشتمین همایش سراسری چادرهای آسمانی صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران” آیت‌الله علیرضا عبادی صبح امروز در هشتمین همایش سراسری چادرهای آسمانی که در ستاد انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: هر انسانی که در جامعه زندگی می‌کند یک حریم خصوصی و یک حریم عمومی دارد و این حریم عمومی یعنی اینکه حقوق دیگران در آنجا لحاظ شده و دیده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این حریم عمومی هر فرد بازتاب عملش، گفتارش و رفتارش روی دیگران تأثیر گذار بوده و باعث تغییر سرنوشت دیگران می‌شود و این فضای عمومی که حق دیگران در آن مطرح است یک مسئله حقوقی است و هیچ کس حق فاسد کردن این فضا را ندارد.

عبادی افزود: افرادی با اهداف خاص اجازه می‌دهند که قانون یک کشور را زیر سوال ببرند و همه ما می‌دانیم نظام هستی تمامش قانون است جمادات، منظومه شمسی همه قانون دارند و اگر ذره‌ای از مسیر و هدف خودشان منحرف شوند باعث نابودی همه عالم خواهند شد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: تمام روییدنی‌ها و عالم حیوانات دارای نظم و قانون است و انسان که اشرف مخلوقات بوده شایسته‌تر از همه موجودات نسبت به اجرای قانون است چرا که قانون برای هر فرد امتیازات زیادی را قائل شده و انسان‌ها نمی‌توانند به صورت فردی نیازهای اجتماعی خود را برآورده کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز در این همایش گفت: ۲۱ تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب را گرامی داشته و این روز را فرصت مغتنمی برای پرداختن به موضوعات مرتبط به حوزه عفاف و حجاب می‌دانیم.

سرهنگ شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی کشور نیز همراه سایر سازمان‌ها و نهادها در کنار مأموریت‌های متعدد دیگر در ۴ حوزه معابر، اماکن، فضای مجازی و صنوف ورود کرده و اقداماتش را به صورت خاص از فروردین ماه سال جاری شروع و توانسته است به بخشی از دغدغه‌مندان این حوزه پاسخ و عملکرد مناسبی را ارائه دهد و ان‌شاءالله با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها این مسیر را با قوت و با قدرت ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید   اجرای 1120کیلومتر خط‌کشی سرد در راه‌های خراسان جنوبی

وی تصریح کرد: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، مجاهدان حریم امامت و ولایت، سرداران بزرگ، آزادگان و مدافعان ارزش‌ها همه در سایه حیاء و عفت  و همچنین در دامان مادرانی پاک و عفیف متولد شده و زندگی کرده‌اند و به دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی پرداخته‌اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: آنان که امروز دایه دفاع از حقوق زنان را با شعار زن، زندگی، آزادی داده‌اند نه به دنبال حقوق زنان و نه به دنبال حقوق جوامع بوده بلکه به دنبال تأمین مطامع خودشان می‌باشند تا بتوانند این مسیر روشن و صراط مستقیم را دچار مشکل کرده و یکه تاز میدان نا پاکی‌ها، لغزش‌ها و بدی‌ها باشند.

شجاعی نسب با اشاره به شروع این جنگ ترکیبی در زوایای متعدد؛ یاداور شد: رزمندگان مدافع و همه دغدغه‌مندان این فضای عفیفانه و امر به معروف در راستای یک جامعه انقلابی و جهادی باید تمام سعی و تلاش خودشان را در این مسیر انجام دهند تا دامان پاک مادران و فضای معنوی و ارزشی کشور عزیزمان حفظ شده و در جهت حفظ این ارزش‌ها گام بردارند.

در پایان این مراسم از ۳۵ نفر فعالان حوزه عفاف و حجاب سازمان‌های دولتی و مردم نهاد قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها