ابلاغ ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  خراسان جنوبی گفت: حدود ۲هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی ابلاغ شده است.

به گزارش “پیام خاوران” حمید جهانشاهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از ابلاغ حدود ۲هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی به استان خبر داد و اظهار داشت: این  میزان اعتبار نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  خراسان جنوبی گفت: از این میزان  ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای و یک هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی است.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی بیش از ۳ درصد اعتبارات کشور را دریافت می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌ها و منابع ملی در اختیار وزارتخانه‌ها استفاده کنند و پیگیر این موضوع باشند.

جهانشاهی بیان کرد: در توزیع اعتبارات شهرستانی بیش از ۲۰۰ شاخص در نظر گرفته شده و سعی شده هرگونه اختصاص با رعایت اولویت‌ها انجام شود.

وی  از اختصاص بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به طرح ‌های پژوهشی خبر داد و افزود: یک‌درصد اعتبارات جاری در اختیار اعتبارات پژوهشی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی به سهم ۱۵ درصدی حقوق معادن برای توسعه زیرساخت‌های استان اشاره کرد و افزود : این موضوع نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کرایه رانندگان متناسب با شرایط روز افزایش یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها