۴۱ درصد مسکن روستایی شهرستان سرایان مقاوم سازی نشده‌اند

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: درصد مقاوم سازی مساکن روستایی در شهرستان سرایان ۵۹ درصد است و هنوز ۴۱ درصد مقاوم سازی نشده‌اند.

به گزارش “پیام خاوران”  گردهمایی دهیاران شهرستان سرایان صبح امروز با حضور فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن استان، امامان جمعه شهرهای سرایان و آیسک و جمع کثیری از دهیاران در محل روستای کریمو برگزار شد.

فرماندار شهرستان سرایان در این جلسه با اشاره به وضعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان و نقش دهیاران در عمران و آبادانی روستاها اظهار داشت: طبق پالایشی که از طریق دهیاران صورت پذیرفته، دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه روستایی خدمات و اقدامات شایان توجهی در سطح شهرستان سرایان داشته‌اند که در این میان نقش نهاد بنیاد مسکن نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد در بخش تخصیص اعتبارات عمرانی، نهایت همکاری را با بنیاد مسکن برای ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در سطح روستاهای این شهرستان، خواستار تشویق و ترغیب مردم برای استفاده حداکثری از تسهیلات مسکن روستایی و مقاوم سازی شد.

قاسم تنها اظهارداشت: درصد مقاوم سازی مساکن روستایی در این شهرستان ۵۹ درصد است و هنوز ۴۱ درصد مقاوم سازی نشده‌اند.

وی به جهت بهره‌مندی از حقوق مالکانه و همچنین تثبیت مالکیت و ارزش افزایی به املاک روستایی از دهیاران خواست نسبت به ترغیب اهالی روستاها به جهت تشکیل پرونده و صدور اسناد روستایی اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گزارشی درباره اعتبارات این شهرستان بیان کرد و گفت: با اخذ مجوز تهاتر قیر در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و آسفالت معابر روستایی، مردم روستاها از این نعمت بهره‌مند شدند.

تنها خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبارات عمرانی به روستاها، بنیاد مسکن در جهت خدمت رسانی به مردم، بهتر و کاملتر اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید   اختصاص۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت به نهبندان

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی در پایان این جلسه به پرسش‌ها و نقطه نظرات دهیاران پاسخ داد همچنین از دهیاران پرتلاش و نمونه قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها