بیش از یک میلیون حلقه تایر رادیال سواری در کویرتایر تولید شد

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: در سه ماهه نخست امسال یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۲۲ حلقه انواع تایر رادیال سواری در طرح و سایزهای مختلف از اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در این کارخانه تولید شده است.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی شرکت کویرتایر ؛ مهندس سید محمدحسین زینلی در جمع مدیران وکارشناسان اداره فروش وبازاریابی شرکت اظهار داشت: برنامه ریزی لازم جهت تحقق منویات رهبری و تحقق شعار امسال صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۲۲ حلقه انواع تایر رادیال سواری در طرح و سایزهای مختلف از اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در این کارخانه تولید شده است گفت: تولید این میزان تایر رکورد بی سابقه در تولید محصولات این کارخانه بوده است.

وی افزود: این تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به لحاظ حلقه‌ای ۱۱ درصدو به لحاظ وزنی ۱۴ درصد رشد داشته است.

زینلی بیان کرد: با توجه به نیاز کشور به تولید انواع تایرهای با اندازه رینگ ۱۶ اینچ و بالاتر که تا چند سال پیش عمده نیاز کشور به این نوع تایرها از طریق واردات تأمین می‌شد این شرکت در سه ماهه امسال موفق شد سهم تولید این تایرها را در سبد محصولات شرکت به ۳۴ درصد برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر حلقه‌ای ۴۴ درصد و از نظر وزنی ۴۶ درصد افزایش تولید داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور تولید تایر زاپاس سایز ۱۷ اینچ  برای خودروهای شاسی بلند در این کارخانه در حال تولید است بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ حلقه از این نوع تایرها در کویرتایر تولید شده است.

زینلی با بیان اینکه ظرفیت پروانه بهره‌برداری شرکت در حال حاضر ۳۱ هزار و ۲۲۵ تن انواع تایر در سال است تصریح کرد: در حال حاضر ۵۵ طرح و سایز مختلف از رینگ ۱۳ تا ۲۰ در این کارخانه تولید می‌ شود.

بیشتر بخوانید   مسئله اقتصاد خون در جامعه است/پرسنل کویرتایر افسران جبهه اقتصادی در مقابل دشمن

وی گفت: شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که در حال حاضر بیش از ۱۹ درصد از تایر تولیدی سواری کشور (به لحاظ وزنی) و بیش از ۱۹٫۴ درصد از تایر تولیدی سواری کشور (به لحاظ تعدادی) در این کارخانه تولید می‌‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها