دانش آموزان خراسان جنوبی ۳ رتبه برتر دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم را کسب کردند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۳ رتبه اول و سوم کشور توسط دانش آموزان استان در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش پیام خاوران” سیدعلیرضا موسوی نژاد ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت ۲ هزار دانش‌آموز برگزار شد و ۱۰۳ نفر از دانش آموزان به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند و ۳۲ اثرمجوز حضور در مرحله کشوری این جشنواره را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه دانش آموز ریحانه شفیعی از شهرستان بشرویه رتبه اول کشور در رشته نقاشی را کسب کرد افزود: دانش آموزان ابوالفضل خزاعی در رشته طراحی نرم افزار چند رسانه‌ای و فاطمه صادقی در رشته فیلم کوتاه، از شهرستان بیرجند نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم شدند.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را مهمترین هدف برگزاری جشنواره نوجوان سالم دانست و تصریح کرد: دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در ۳ بخش دانش آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور و ۱۳ موضوع ارائه مقاله، فیلم، روزنامه‌ دیواری، عکس، نقاشی، نرم افزار چندرسانه‌ای، انشاء، خلق کارکتر، موشن گرافی، بازی‌های رایانه‌ای و روایت در خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آماده باش قشم برای میزبانی از یک میلیون گردشگر نوروزی/ توجه ویژه رئیس جمهور به موفقیت های جزیره

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها