پروازهای فرودگاه بیرجند روی باند کنسلی

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: یکی از شرکت‌های هواپیمایی همه پروازهای خود به مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند را تا اطلاع بعدی کنسل کرد.

به گزارش پیام خاوران“، عظیم طهماسبی در جمع خبرنگارن اظهار داشت: یکی از شرکت‌های هواپیمایی (شرکت پارس ایر) تمامی پروازهای خود با مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند را تا اطلاع ثانوی کنسل کرده که مشکلات عدیده ای برای شهروندان به وجود آورده است.

وی گفت: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در تیرماه ۲۸ پرواز رفت و برگشت بیرجند- تهران- بیرجند یا بیرجند- مشهد- بیرجند داشته است که یکی از شرکت‌های هواپیمایی (پارس ایر) در یک مرحله چهار پرواز خود را به صورت کامل کنسل کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مردادماه نیز این شرکت تمامی پروازهای خود در خراسان جنوبی را تا اطلاع ثانوی کنسل کرد، بیان کرد: علت این کنسلی را چک فنی هواپیماها و کمبود ناوگان عنوان کرده‌اند.

طهماسبی ادامه داد: این کنسل کردن پروازها به مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند از تیرماه تاکنون باعث شده که تعداد پروازها از ۲۸ پرواز رفت و برگشت به ۱۲ پرواز رفت و برگشت کاهش پیدا کند و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد.

وی یادآور شد: البته چه ما و چه استانداری در حال رایزنی برای بازگشت پروازها هستیم تا مشکلات مردم برای سفرهای هوایی کاهش پیدا کند و امیدواریم به زودی این قضیه رفع شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرمایه‌گذاری برای زبان فارسی بیشتر مورد توجه باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها