توسعه نهبندان بدون توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه نهبندان بدون توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی نخعی صبح امروز در بازدید از دوره‌های آموزش مهارت آموزی در شهرستان نهبندان اظهار داشت: بدون توجه به مهارت آموزی چالش‌های اشتغال و بیکاری در استان و شهرستان رفع نمی‌شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی  گفت: طرح توسعه شهرستان نهبندان به مراحل خوبی رسیده و اکنون با رقم خوبی در معاونت اجرایی به تصویب رسیده  و گام بعدی تصویب در هئیت وزیران است.

وی افزود: حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به مدت ۴ سال در بخش‌های مختلف در این طرح پیش بینی شده است.

نخعی بیان کرد: آموزش‌های مهارتی در طرح توسعه نهبندان جایگاه ویژه‌ای دارد و رشد و توسعه نهبندان بدون توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه آموزش‌های آزاد در برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت باید در سطح شهرستان انجام شود و به احیای مهارت‌های سنتی شهرستان باید توجه شود.

وی ادامه داد: دپارتمان ملی معدن باید نقش ملی خود را در کشور ایفا کند که معرفی آن اهمیت زیادی دارد مشکل نیروی انسانی با ایجاد ساختار جدید برای دپارتمان رفع می‌شود.

نخعی گفت: ساختار پیشنهادی باید از طریق دستگاه‌های اجرایی ارائه شود تا از طریق مراتب پیگیری شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وزیر ورزش و جوانان فردا به خراسان جنوبی سفر می‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها