پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی برای روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با گرامیداشت این روز از زحمات تمامی اصحاب رسانه استان به‌عنوان جهادگران تبیین قدردانی کرد.

به گزارش “ پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی؛ متن پیام مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به شرح زیر است:

 ن وَٱلقَلَمِ وَمَا يَسطُرُونَ

جان نباشد جز خبر در آزمون             هر که را افزون خبر جانش فزون‏

هفدهم مرداد روزبزرگداشت وقدردانی از جهادگران عرصه تبیین است. جهادگرانی که بی‌ادعاومخلصانه با قلم خود تلاش‌های مردان و زنان این مرزوبوم در راه توسعه کشور را بیان می‌کنند و پرچم پرافتخار کشور را با تنویر افکارعمومی و جهانیان دراهتزاز نگه‌ می‌دارند.

در جهان کنونی که به یاری فناوری، ارتباطات گسترش یافته است، قدرت رسانه‌ها بیش از پیش جلوه گری می‌کند و جلوگیری از انتقال داده‌ها و اطلاعات برای هیچ قدرتی امکان پذیر نیست و دیگر مفهوم طبقه بندی اطلاعات جایگاه خود را از دست داده است.

بنابراین خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری باید رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در جامعه انجام دهند.

در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار محمود صارمی ،۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همکاران اصحاب رسانه و ارباب خبر ، به ویژه دست اندرکاران عرصه خبر رسانی در استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده ، سلامتی و توفیقات روز افزون خبرنگاران را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیر توزیع نیروی برق قاینات عنوان کرد:ساماندهی شبکه های 26 روستای قاین از محل اعتبارات عوارض روستایی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها