اعضای ستاد انتخابات شهرستان سربیشه منصوب شدند

با حکم فرماندار سربیشه اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراهای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش “پیام خاوران” محمدرضا لکزایی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان سربیشه در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات شهرستان سربیشه در دوازدهمین دوره مجلس شوراهای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان منصوب کرد.

بر این اساس قدرت الله پورسلطان به عنوان مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان، علی رفیعی به عنوان دبیر ستاد انتخابات و مسئول کمیته امنیتی و انتظامی شهرستان، غفار نخعی به عنوان مسئول کمیته حراست و استعلامات شهرستان، نصرت طناکیان به عنوان مسئول کمیته آموزش و زهرا راه‌انجام به عنوان مسئول کمیته حقوقی منصوب شدند.

در حکم فرماندار سربیشه خطاب به اعضای ستاد و مسئولین کمیته های مختلف آمده: امید است با اتکال به الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاسیت‌های دولت مردمی دکتر رئیسی، ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم مومن و انقلابی شهرستان سربیشه، در انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است ریاست ستاد انتخابات شهرستان به عهده فرماندار است و روح اله نوری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری به عنوان “جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان سربیشه” منصوب شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراهای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فاز دوم عملیات اجرایی ۵ هزار مسکن محرومان در خراسان جنوبی آغاز شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها