انواع کالای خارجی قاچاق در توقیف پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح 48 ساعته با محوریت مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این طرح 24 دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توقیف شدند.  

به گزارش “پیام خاوران“سرهنگ جواد بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مدت 2 روز در سطح استان اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی در سراسر استان خراسان جنوبی به 24 دستگاه خودرو نیز مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تكميلی از خودروها،  انواع کالای خارجی قاچاق کشف کردند و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر10 میلیارد ریال برآورد شد.

بخشی گفت: مأموران در این زمینه 24 دستگاه خودرو  توقیف و 32 متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوریت‌های پليسی 110 تماس و يا از طريق پيامك با سامانه 11056 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

دستگیری 3 سارق با کشف 3 فقره سرقت در بیرجند  

فرمانده انتظامی بیرجند نیز در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی این شهرستان 3 نفر سارق را دستگیر و 3 فقره سرقت را در این خصوص کشف کردند.

سرهنگ احمد رضا کارگر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 3 نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملياتی غافلگيرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

بیشتر بخوانید   طرح غربالگری کرونا، بهترین راهکار برای مهار بیماری

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهارداشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 3 فقره سرقت اعتراف كردند.

کارگر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت‌های پلیسی 110 اعلام کنند، تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها