شاخص‌های دولت انقلابی وعملکرد شهیدان باهنر و رجائی سرلوحه تمام مسئولان قرار گیرد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه بسیاری از شاخص‌های دولت انقلابی در دولت سیزدهم شاهد هستیم گفت: امیدواریم که از این پس هم شاخص‌های دولت انقلابی و عملکرد شهیدان باهنر و رجائی سرلوحه تمام مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مسجد جامع المهدی (ع) اقامه شد با اشاره به پرونده درخشان دولت سیزدهم در دو سال اخیر،اظهار داشت: دولت با وجود خلاءها، نارسایی‌ها و کم کاری‌های که در یک دهه گذشته داشتیم، علاوه بر مدیریت ضعف‌ها و کاستی‌ها دستاوردهای امیدبخشی داشته است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنرگفت: از خداوند متعال برای مسئولان کشور قدرت و قوت مضاعف را برای خدمت بیشتر به مردم بصیر و همیشه در صحنه مسئلت داریم.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به پرونده درخشان دولت سیزدهم در دو سال اخیر، عنوان کرد: دولت سیزدهم با وجود خلاءها، نارسایی‌ها و کم کاری‌های که در یک دهه گذشته داشتیم، علاوه بر مدیریت ضعف‌ها، خلاءها و کاستی‌ها دستاوردهای مهم و امیدبخشی داشته است.

حجت الاسلام مشرفی گفت: بیان دستاوردها برای مردم به این معنی نیست که مشکلات وجود ندارد، اقدامات کنونی دولت سیزدهم بسترهایی برای امید، کار و اشتغال و پیشرفت جامعه است که در طول زمان نتیجه آن مشخص خواهد شد.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: رشد پنج درصد بخش صنعت، کاهش ۲۰ درصدی نرخ تورم، رتبه‌بندی معلمان، افزایش ۴۰ درصد تجارت خارجی، اجرای طرح‌های زیرساختی مهم به خصوص در زمینه تامین آب، موافقتنامه همکاری ۲۰ ساله با کشور روسیه از جمله دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم است.

وی در ادامه ساخت و تحویل بزرگترین نفت‌کش به ونزوئلا، حذف رانت دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، آزاد سازی پول‌های بلوکه شده، ساماندهی طرح اموال تملیکی، افزایش تولید برق، بیمه رایگان افراد کم‌برخوردار و اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از دیگر عملکردهای موفق دولت سیزدهم برشمرد.

بیشتر بخوانید   پروازهای فرودگاه بین‌المللی بیرجند افزایش یافت/ هر هفته از 15 دیماه در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه

حجت الاسلام مشرفی تأکید کرد: هفته دولت فرصتی برای تبیین و ارائه دستاوردهای دولت و خداقوت به مسئولان، افتتاح پروژه‌ها و همچنین بازخوانی شاخصه‌های دولت اسلامی و انقلابی است.

امام جمعه موقت بیرجند به بازخوانی اوصاف و ویژگی‌­های فردی شخصیتی و سیاسی شهید رجایی و باهنر پرداخت و افزود: می‌توان گفت انقلابی بودن، ولایت‌پذیری، ساده ‌زیستی، مدیریت جهادی، مردمی بودن، اخلاص و دوری از حب قدرت، مبارز بودن و نهراسیدن از مشکلات، شناختن راه و تعهد در عین تخصص، روشن‌بینی و استقامت در راه از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر بود.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه نباید راه خودمان را در تحقق مسیر پنج‌گانه تمدن اسلامی گم کنیم، افزود: باید در زمینه تحقق دولت انقلابی به خصوص در زمینه عملکرد و گفتمانی تلاش کنیم.

وی بسیار از شاخص‌های دولت انقلابی را در دولت سیزدهم شاهد هستیم که امیدواریم که از این پس هم شاخص‌های دولت انقلابی و عملکرد شهیدان باهنر و رجائی سرلوحه تمام مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان با اشاره به روز هشتم شهریورماه روز مبارزه با تروریسم، گفت: برای مبارزه با تروریسم نیاز است که جوانان ما با چهره پلید و منفوز تروریست‌پروان یعنی آمریکا و غرب وحشی آشنا شوند.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین هستیم گفت: میلیون‌ها نفر در این حماسه عظیم بین‌المللی شرکت می‌کنند و عالی‌ترین هدف اربعین حسینی استمرار حرکت رسول خدا (ص) و تشکیل جامعه مهدوی است.

وی ادامه داد: اگر کار امام حسین (ع) در عاشورا سال ۶۱ تمام شد پس چه کسی کنگره عظیم اربعین حسینی را مدیریت و دلها را برای ظهور آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید   تکمیل طرح شبکه فاضلاب مهر شهر بیرجند تا پایان آبان

خطیب جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه صحنه اربعین حسینی برای اعلام آمادگی کردن به امام مهدی (عج) است، بیان کرد: امروز همه گام‌های ما در اربعین مقدمه‌ساز برای ظهور منجی بشریت است.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها