پویش کاشت ۷۲ هزار درخت بانک صادرات ایران آغاز شد

«پویش کاشت ۷۲ هزار درخت» با عنوان سپهر سبز همزمان با آغاز هفتاد و دومین سال فعالیت بانک صادرات ایران در جنگل‌های بلوط زاگرس آغاز شد.

به گزارش“پیام خاوران “ ، پویش کاشت ۷۲ هزار اصله درخت به همت خانواده بزرگ بانک صادرات ایران همزمان با ۱۵ شهریور و آغاز هفتاد و دومین سال خدمت به مردم و پشتیبانی از بخش‌های خرد و کلان اقتصادی کشور در جنگل‌های بلوط زاگرس در منطقه دشت ارژن استان فارس آغاز شد.

در این پویش امکان کاشت هر تعداد درخت و هدیه آن به فرزندان و سایر افراد وجود دارد. درختان کاشته‌شده پلاک‌گذاری می‌شوند. سند هدیه و گزارش تصویری وضعیت رشد درخت در بازه‌های زمانی مشخص از سوی مجری طرح برای مشارکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

حمایت از محیط‌زیست به عنوان یکی از اقدامات بانک صادرات ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یک وظیفه ملی مورد توجه است. ایجاد پردیس «مفرح بانک صادرات ایران» با کاشت ٤٠٠ اصله درخت با نیت گرامیداشت یاد و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران بانک در بوستان چیتگر تهران نمونه‌ای دیگر از اهمیت توسعه محیط زیست برای این بانک است.

این پویش تا ۱۵ اسفند سال جاری و مصادف با روز درختکاری ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این حرکت ملی، بارکد ویژه را اسکن کرده و در احیای طبیعت زیبای زاگرس مشارکت کنند.

اننهای پیام / ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بانک صادرات ایران ١٣٥ هزار میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها