تمام ظرفیت ناوگان مسافربری خراسان جنوبی برای بازگشت زائرین اربعین حسینی(ع) فراهم است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  خراسان جنوبی گفت:برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) در مسیر بازگشت به استان، همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته ایم تا زائران با کمترین معطلی جابه جا شوند.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، اسدالله جلال زاده صبح امروز در بازدید از محورهای منتهی به عزیمت زایران اربعین در استان اظهار داشت: با استفاده از توان ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان بازگشت و زوار اربعین از مرزها در حال انجام بوده و به این منظور تا ۱۶ شهریور ماه ۱۷۱ سفر توسط ناوگان مسافری اتوبوسی برای بازگشت زائران از مرز مهران به شهرستانهای استان خراسان جنوبی انجام شده و ۵۸۱۸  زائر به استان بازگشت داده شده اند.

وی با اشاره به وجود ناوگان مورد نیاز، به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین افزود: برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) در مسیر بازگشت به استان، همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته ایم تا زائران با کمترین معطلی جابه جا شوند.

جلال زاده تصریح کرد: امکان رصد و ردیابی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از سامانه های هوشمند نظارتی از جمله سامانه داپ، سپهتن و … فراهم شده و موقعیت ناوگان از زمان حرکت از مبداء سفر تا رسیدن به پایانه‌های مرزی به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

وی تاکیدکرد: جابجایی زائران اربعین حسینی تا بازگشت آخرین گروه توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را بکار برده اند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

جلال زاده تصریح کرد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید   حج تمتع1402|بازدید مسئولان حج از آشپزخانه مرکزی طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی در مدینه + فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زائران محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مرزی و همچنین از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها