تشکیل ۷۵۱ پرونده برای زوجین نابارور خراسان جنوبی

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از تشکیل ۷۵۱ پرونده برای زوجین نابارور به منظور پرداخت هزینه‌های درمانی آن‌ها از سوی بیمه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، علی اربابی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور در استان اظهار داشت: از ابتدای امسال ۵۰۰ زوج نابارور در استان نشان دار شده‌اند که این امر با تأیید پزشکان مربوطه صورت گرفته است.

وی افزود: در ۵ ماهه نخست امسال ۷۵۱ پرونده پرداخت هزینه های ناباروری در استان تشکیل شده و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی بیمه سلامت استان جهت هزینه‌های درمانی به مراکز درمانی پرداخت شده است.

اربابی با اشاره به اینکه زوج‌های نابارور با تأیید پزشک مربوطه نشان دار می‌شوند و می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند، بیان کرد: زوجین حتما باید تحت پوشش بیمه سلامت باشند تا بتوانند نشان دار شوند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی سقف پرداخت هزینه‌ها از سوی بیمه را برای زوجین نابارور مجموعاً ۵۰ میلیون تومان در ۳ نوبت اعلام کرد و ادامه داد: هزینه‌های دارویی نیز تحت پوشش این طرح قرار دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۶۰ قلم دارو تحت پوشش بیمه است و بیمه شدن زوجین نیز در ۵ دهک اول درآمدی رایگان است.

اربابی با بیان اینکه در دهک ۶، بیمه شده از ۸۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شود، عنوان کرد: در دهک ۷ تخفیف ۷۰ درصد بوده؛ در دهک ۸ پرداختی بیمه شده ۴۰ درصد و تخفیف ۶۰ درصد بوده و در دهک ۹ پرداختی بیمار و بیمه به صورت هر کدام ۵۰ درصد است و در دهک ۱۰ تمامی پرداختی از سوی بیمه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   4500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سطح کشور نصب می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها