آغاز به کار نمایشگاه فتح قله‌ها در خراسان جنوبی/ بازسازی عملیات والفجر ۹ در بیرجند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه فتح قله‌ها در بیرجند از بازسازی عملیات والفجر ۹ خبر داد و گفت: این پروژه بخشی از نمایشگاه فتح قله‌هاست که فرصتی برای آشنایی مردم با دلاوری غیور مردان این سرزمین در جبهه است.

به گزارش “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فتح قله‌ها در بیرجند، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف پاسداشت هفته دفاع مقدس و به منظور آشنایی نسل جوان با گوشه‌هایی از زحمات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران برپا شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از بازسازی و طراحی بخش‌های از عملیات والفجر۹ در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در راستای این نمایشگاه مردم با بخش‌هایی از عملیات‌های نظامی هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و بخش‌های نمایشگاه فتح قله‌ها براساس خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که در قالب غرفه‌های رزمی و دفاعی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

مهدوی ادامه داد: در نمایشگاه فتح قله‌ها بخش‌هایی از دستاورد‌های دفاعی که توسط نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران بر مبنای خودباوری، اتکا به توان داخل به‌دست آمده برای انتقال این رشادت‌ها به جوانان در غرفه‌هایی از این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: این نمایشگاه بیانگر توانمندی‌ها، خودباوری‌ها و اقداماتی است که توسط همه رزمندگان، ایثارگران و نهادهای دولتی انجام شده و پیشرفت، پویایی، امید و حرکت رو به جلو را به ملت ما و ناامیدی را به دشمن هدیه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا جمعه هفتم مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در منطقه بیدخت برای بازدید عموم مردم استان دایر است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 11 هزار نفر در معادن خراسان جنوبی فعالیت دارند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها