هلاکت اشرار مسلح در درگیری مسلحانه در منطقه کویری “حلوان”

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، گفت: در درگیری مسلحانه مأموران انتظامی خراسان جنوبی در منطقه کویری حلوان شهرستان طبس ۲ شرور مسلح به هلاکت رسید و ۲۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش“پیام خاوران”، سردار حسن شجاعی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان  قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت تیزرو با ۴ نفر از اشرار مسلح را در محور کویری طبس به یزد، منطقه کویری حلوان شناسایی کردند.

وی افزود: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آنها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم مأموران پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

شجاعی‌نسب با بیان اینکه عملیات پلیس جهت دستگیری اشرار متواری شده نیز ادامه دارد تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاک‌سازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۲۴۰ کیلوگرم تریاک، ۳ قبضه سلاح  جنگی به همراه ۷ تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی، از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله نموده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام:۱۸۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   92 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در خراسان جنوبی پرداخت شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها