تروند زعفران قاینات گواهینامه تایید صلاحیت گرفت

آزمایشگاه مجهز گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران قاینات ازسوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، گواهینامه تاییدصلاحیت استاندارد ایزو/آی ای سی ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷  گرفت.

به  گزارش « پیام خاوران »  در مراسمی توسط مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی و فرماندار قاینات گواهینامه تایید صلاحیت استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ آزمایشگاه مجهز شرکت “تروند زعفران” به دکتر محسن احتشام مدیرعامل گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران قاینات اعطاء شد.

مدیرعامل گروه تولیدی وکشاورزی تروندزعفران قاینات از استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ به عنوان یک استاندارد جدید یادکرد و گفت: این استاندارد برای حضور در بازارجهانی ازاهمیت خاصی برخوردار است.

دکتر محسن احتشام کسب استانداردهای مختلف به خصوص استانداردهایی که مورد قبول و درخواست خریداران محصولات استراتژیک از جمله زرشک و زعفران است را از الزامات هر شرکت صادراتی برشمرد وتصریح کرد: برای دریافت این گواهینامه بیش از ۳سال کار وتلاش توسط کارشناسان این گروه صورت گرفته است.

وی گفت: هر سازمانی در یک رقابت فزاینده وقتی پا به عرصه بازارهای جهانی می گذارد قطعا موفقیت آنهادرتوجه مطلق به کیفیت است وآنچه موردقبول بازارهای جهانی است استانداردهای بین المللی است.

مدیرعامل گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران قاینات با بیان اینکه ما در زعفران استاندارد ملی ایران را داریم افزود: آنچه در بازارهای جهانی، اول مشتری می خواهد استاندارد بین المللی است وزیرساخت و زمینه استاندارد جهانی استاندارد ملی ایران است که اجرا می شود .

احتشام یکی از موفقیت های این گروه را رعایت استاندارد ها در زنجیره تامین دانست وتصریح کرد: دیگر موفقیت ما این است که دست دردست کشاورزان داشته واز آموزش آغاز کرده ایم تا محصول با کیفیت  را از مبدا تولید تامین کنیم .

فعال اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: با آغاز فعالیت این گروه همزمان با جشنواره های ملی زعفران وزرشک در سال ۸۱ تاکنون ،بیش از ۲۰۰۰ کشاورز منطقه با این مجموعه همکاری دارند.

بیشتر بخوانید   آموزش ۶۶ هزار خانوار خراسان جنوبی در طرح مدیریت محله محور کرونا

وی گفت: از اولین شرکت هایی هستیم که به کشاورزی قراردادی و تولید محصولات ارگانیک  ورود کرده ایم و  در حال حاضر توسط خود کشاورزان، زعفران ارگانیک تولید می کنیم که استانداردهای آنها فراتر از استانداردهای جهانی است وباقی مانده سموم امروز یکی از الزامات هر تولید کننده برای تولید محصول سالم وارگانیک است .

احتشام با اشاره به اینکه تامین کنندگان زعفران ارگانیک این گروه،کشاورزانی هستند که مزارع متعلق به آنهااست و دراین زمینه نقش آفرینی می کنند اظهارکرد: استاندارد و انطباق سازی توسط این مجموعه  برای کشاورزان انجام می شود.

وی از گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران قاینات به عنوان اولین تولید و صادر کننده زعفران ارگانیک در کشور یاد کرد وگفت: این اقدام ماندگار ،نشان موفقیت وحضور ما در بازارهای جهانی است.

صادرکننده نمونه کشورطی ادوار مختلف با اشاره به اهمیت آموزش در تولید محصولات ارگانیک افزود:از ابتدای فعالیت موضوع آموزش کشاورزان برای تولید محصولات با کیفیت  وتوجه خاص به استانداردهای ملی و جهانی مورد توجه بوده به طوری که طی ۵ سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفی و ۵دوره نیز مسئول فنی نمونه در سطح ملی را درکارنامه داریم.

احتشام تاکید کرد: سماجت ما در کیفیت از ابتدای استقرار وفعالیت شرکت در منطقه مورد توجه بوده واز سوی دیگر مطابق میل ونیاز مشتری وبازار هدف تولید  داشته ایم.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات باتاکید بر اینکه به دنبال رسیدن به استانداردهای بالاتر هستیم تصریح کرد: انواع ایزو واستانداردهای مدیریتی که یک شرکت صادراتی باید آن کسب کند را دریافت کرده ایم و آنچه خریداران ما در بازارهای جهانی تعیین می کنند ملزم به اخذ آن گواهینامه هستیم.

بیشتر بخوانید   تمدید تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته

کارآفرین برتر ملی با بیان اینکه بیش از ۳۰سال در بازارهای جهانی حضور مستمر ودائم داریم بیان کرد:در این راستا توانسته ایم رضایت مشتریان رابه نحومطلوب تامین وازسوی دیگرکیفیت محصولات، برایمان مشتریان وفادار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ایران بزرگترین تولید کننده زعفران با بیش از ۹۵ درصد در  دنیا است گفت:ما خام فروش هستیم وتاکنون نتوانسته ایم از این محصول فرآورده تولید کنیم در صورتی که از زرشک وزعفران فرآورده هایی زیادی تولید وعرضه می شود که باید برای آنها استاندارد تعریف شود.

 

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها