مدیرعامل تروندزعفران:ضرورت استانداردسازی محصولات نوآورانه/لازمه کیفیت استقرار زنجیره تامین است

مدیرعامل تروندزعفران قاینات باتاکید براینکه بایددرسازمان ها استانداردهای خاصی تعریف شود گفت:همچنین استانداردهای محصولات نوآورانه نیز باید مدنظر باشد،تا شرکت هایی که محصولات نوآورانه تولید می کند سریعتر به استانداردسازی برسند.

به گزارش ” پیام خاوران “  محسن احتشام در آیین گرامیداشت روز استاندارد در بیرجند با تبریک هفته استاندارد اظهار داشت: امروز تولید کنندگان در یک بازار فضاینده رقابتی داخلی و بین المللی مواجه هستند.

وی افزود: برای اینکه بدانیم علت اینکه برخی تولید کنندگان موفق و لوح واحد استاندارد را دریافت می کنند چیست؟ باید به استقرار نظام های مدیریت و کیفیت، ساختارها و فرآیندهای این واحدها برگردیم.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات با اشاره به اینکه باید رابطه ای بین علم، فناوری و تولید تعریف کنیم بیان کرد: این سه عامل نقش مهمی در موفقیت تولیدکنندگان دارد.

احتشام با بیان اینکه فناوری کاربرد علم برای ارزش تجاری است تصریح کرد: علم مهارت ها و منابع را به وجود می آورد و مهارت ها و منابع ارزش افزوده را در زنجیره تامین تولید کنندگان خلق می کند.

وی با اشاره به اینکه استقرار این سه عامل می تواند علت موفقیت هر تولیدکننده باشد خاطرنشان کرد: تولید کننده ای که کار با کیفیتی تولید می کند ابتدا در حق خودش لطف می کند زیرا مشتریان شیفته ای برای برند خود می سازد.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات با اشاره به اینکه امروز اعتبار بسیاری از برند شرکت ها بیش از سایر امکانات آنان ارزش دارد یادآور شد: امروز ارزش برندها بیش از ارزش زمین و سایر امکانات است و این امر حاصل کیفیت و استقرار نظام های کیفیت است.

احتشام اظهار داشت: در بحث زنجیره تامین امروز تولید کننده ای می تواند محصول با کیفیت تولید کند که از صفر تا صد زنجیره تامین خود را کنترل کیفیت کند تا محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های ملی، منطقه ای و بین المللی تولید و به محصول خود مزیت رقابتی بدهد.

بیشتر بخوانید   رژه سگ‌های بلاصاحب در بیرجند/ وحشتی که شهروندان را آزار می‌دهد

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از شرکت ها در زنجیره تامین پای خود را فراتر گذاشته اند افزود: یعنی کل سیستم را تحت نظارت، کنترل، بازبینی و شناسنامه دار می کنند، امروز خریداران ما در سطح بازارهای جهانی اطلاعات جزء محصولات را از تولید کنندگان می خواهند.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات ببین اینکه استقرار زنجیره ارزش در آینده نقش خود را نشان خواهد داد گفت: باید زنجیره تامین از صفر تا صد مدیریت شود، زیرا لازمه کیفیت استقرار زنجیره تامین است.

احتشام با اشاره به اینکه حفظ کیفیت یکسان عامل موفقیت هر تولید کننده در سطح بازارهای داخلی و بین المللی است گفت: کسی می تواند موفق باشد که مزیت رقابتی داشته باشد و محصولی با مزایای بیشتر تولید کند.

وی به بحث حقوق عامه اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث بازاریابی فلسفه های متفاوتی وجود دارد اما جدیدترین فلسفه، فلسفه بازاریابی اجتماعی است.
مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات گفت: امروز بنگاه های تولیدی در مقابل منافع ملی، جمعی و اجتماعی مسئولیت دارند و بازاریابی آنان باید مبتنی بر انسانیت و رعایت حقوق مصرف کننده باشد.

احتشام اظهار داشت: باید رابطه بین فلسفه های جدید بازاریابی با استاندارد سازی را بیشتر به وجود بیاوریم، زیرا وظیفه تولیدکنندگان این است کالای با کیفیت تولید کنند.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات با بیان اینکه رعایت حقوق جمعی در فرایند تولید ضروری است خاطرنشان کرد: استاندارد سازی در بحث زیست محیطی و محیط زیست، سیستم های مدیریتی و ساختاری بهداشت شغلی و رفتارهای سازمانی جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید   کشاورزان نمونه زعفرانکار ارگانیک قاینات تجلیل شدند/سفره‌های زیادی درجهان به افتخارزعفران قاینات پهن می‌شود

وی با تاکید بر اینکه باید در سازمان ها استانداردهای خاصی تعریف شود یادآور شد: همچنین استاندارد های محصولات نوآورانه نیز باید مدنظر باشد، تا شرکت هایی که محصولات نوآورانه تولید می کند سریعتر به استاندارد و استاندارد سازی برسند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها