برای ایجاد زیرساخت‌ها نباید صرفا متکی به اعتبارات دولتی باشیم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌ها هم نباید صرفا متکی به اعتبارات دولتی باشیم گفت: در زمینه تامین برق مورد نیاز تولید باید سرمایه‌گذاران را برای استفاده از ظرفیت انرژی‌های خورشیدی پای کار بیاوریم. 

به گزارش “پیام خاوران” مرتضی ذاکریان صبح امروز در دیدار با کارکنان معاونت اقتصادی استان با بیان اینکه خود را مقید م‌دانم در فضای صمیمانه صحبت‌های همکاران را بشنوم، اظهار داشت: مواردی که در اختیارات اداره کل باشد، اجرایی و مواردی که مرتبط به مرکز باشد نیز پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تیم اقتصادی اداره کل یک تیم فعال و حرفه‌ای است، عنوان کرد: ارتباط گیری این حوزه با سایر حوزه‌های اداره کل تقویت شود.

وی حوزه اقتصادی را مهمترین حوزه اداره کل امور اقتصادی و دارایی دانست و افزود: عملکرد دقیق و هدفمند در این حوزه بر سایر حوز‌ها نیز تاثیرگذار است.

ذاکریان با اذعان به اینکه حوزه اقتصادی اولویت یک همه کشورها است و برای ما در ایران و در استان نیز مهمتر است، بیان کرد: در این حوزه باید واقع‌گرا باشیم و خواستارم همکاران واحد اقتصادی موضوعاتی که نیاز به پیگیری دارد را مطرح و پیگیری کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی نیز تاکید و بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری در استان مشکلی نداریم اما برای جذب و نگهداشت سرمایه گذاران باید زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود.

ذاکریان با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌ها هم نباید صرفا متکی به اعتبارات دولتی باشیم افزود: در زمینه تامین برق مورد نیاز تولید باید سرمایه‌گذاران را برای استفاده از ظرفیت انرژی‌های خورشیدی پای کار بیاوریم.

وی بر بازدید میدانی از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان توسط تیم اقتصادی اداره کل تاکید کرد و ادامه داد: با رصد میدانی مسایل و مشکلات واحدها شناسایی و برای حل مشکلات تلاش و برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید   خدمتی بعد از تغییر استانش: گفتند به تو مسکن بدهیم مجبوریم از بقیه هم حمایت کنیم!/ایران را دوست دارم و مهاجرت نمی‌کنم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید جان سخت و جنگنده باشیم، گفت: در هر حوزه‌ای که  به اقتصاد مرتبط باشد باید خود را مسئول بدانید و دغدغه مندانه عمل کنید.

ذاکریان با بیان اینکه هدف را توسعه استان و ایران اسلامی قرار دهیم، اضافه کرد: در راستای جهاد تبیین و امید آفرینی اقدامات و آمار و اطلاعات صحیح در جامعه بازنشر شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: دوره‌های تخصصی آموزشی در حوزه سرمایه گذاری خارجی برای دستگاه‌های مرتبط با حوزه سرمایه گذاری در استان برگزار شود.

ذاکریان بر پیگیری برای اختصاص زمین جهت ساخت مرکز سرمایه گذاری استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۷

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها