۶ روستای خراسان جنوبی از پوشش اینترنت همراه برخوردار شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: ۵ پروژه دیگر توسعه ارتباطات روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد ریال در سطح روستاهای استان اجرا شد و ۶ روستا از این خدمات بهره‌مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی بهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از راه‌‌اندازی ۵ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در سطح روستاهای استان خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی با اشاره به ادامه روند توسعه خدمات ارتباطی در سطح روستاهای استان گفت: طی ۱۰ روز گذشته، ۵ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در سطح استان راه‌اندازی و ۶ روستای استان از پوشش اینترنت همراه برخوردار شدند.

وی افزود: از این تعداد سایت‌های روستاهای فورجان شهرستان بیرجند و دستگرد شهرستان درمیان، سایت‌های جدید الاحداثی هستند که پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را در این روستاها و روستای شوراب بیرجند برقرار کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی ادامه داد: در این مدت سایت‌های تلفن همراه روستاهای کلاته نظر و کوشکک شهرستان درمیان و شهرک امام خمینی (ره) شهرستان بشرویه نیز به تکنولوژی نسل ۴ همراه مجهز شدند و پوشش اینترنت پرسرعت همراه در این روستاها برقرار شده است.

بهی اظهار داشت: با راه ‌دازی این سایت‌ها بیش از ۱۱۰۰ خانوار روستایی دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سامانه جامع امور گمرکی در بازارچه مرزی یزدان و گلورده گسترش یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها