محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان ماه در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اظهار داشت: پليس راهنمايی و رانندگی با توجه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و به منظور تسهيل در عبور و مرور، افزايش ضريب ايمنی برای شهروندان و جلوگيری از مشكلات ترافيكی، محدوديت‌های ترافيكی را در شهر بیرجند را اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی (میدان ابوذر-خیابان ارتش-خیابان پاسداران-میدان قدس) از ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۱۳ آبان ممنوع خواهد بود.

وی افزود: از ساعت ۷ صبح ۱۳ آبان تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود در همین راستا تمام مسیرهای منتهی به میدان قدس نیز مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی به همشهریان توصیه کرد از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جداً خودداری کنند.

عباسی بیان کرد: به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم خواسته می‌شود از وسایل نقلیه عمومی جهت عزیمت به راهپیمایی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به مسدود بودن مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، رانندگان  از مسیرهای جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیرکل ثبت احوال استان خراسان جنوبی معرفی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها