صعود ۱۱ پله‌ای هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در رده‌بندی فدراسیون والیبال کشور

رئیس هیئت والیبال خراسان‌‌جنوبی گفت: باتوجه به ارزیابی فدراسیون والیبال کشور، رتبه هیئت والیبال استان از ۲۴ به ۱۳ کشوری ارتقاء یافت.

به گزارش “پیام خاوران” محمد رمضانی به خبرنگاران گفت: بر اساس رتبه‌بندی‌ فدارسیون والیبال برای هیئت های استان‌ها، در سال ۹۹ خراسان جنوبی در رتبه ۲۴ قرار داشت که با توجه به فعالیت‌های انجام شده در آخرین رتبه بندی این جایگاه به ۱۳ در سال ۱۴۰۱ ارتقا یافت.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌‌جنوبی افزود: صعود ۱۱ پله‌ای و کسب رتبه ۱۳ برای استان بی سابقه و حائز اهمیت است زیرا فدراسیون بر اساس شاخص های فنی و آموزشی نسبت به امتیاز دهی اقدام می کند.

رمضانی تصریح کرد: با هدف گذاری که در ابتدای سال ۱۴۰۲ برای والیبال استان داشته‌ایم،هدفمان رسیدن به رتبه زیر ۱۰ کشور در آینده هست.

وی در ادامه به شاخص های ارزیابی فدراسیون والیبال کشور اشاره کرد و افزود:ساماندهی بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ والیبالیست در خراسان‌جنوبی، برگزاری دوره‌های آموزشي مربیگری و‌داوری، اعزام ۶ تیم ( آقایان و بانوان ) به مسابقات کشوری در رده‌های مختلف سنی، کسب مقام دوم تیم نوجوانان دختر استان در رقابت‌های کشوری از جمله موارد تاثیرگذار در امتیاز‌آوری هیئت در کسب این رده است.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌‌جنوبی با تاکید بر اینکه تمام تلاش هیئت والیبال استان در برای توسعه و نام‌آوری این رشته محبوب در سطح کشور است،ادامه داد: بعد از ۱۷ سال که نماینده ای از استان در لیگ‌ دسته یک کشوری حضور نداشته است، امسال تیم آرتین بشرویه به عنوان نماینده استان در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده است.

به گفته وی کسب مقام سوم تیم نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی کشور، کسب مقام چهارم تیم باشگاه ایرانیان طبس در مسابقات باشگاهی رده نوجوانان کشور، برگزاری رقابت‌های استعدادهای برتر، برگزاری مسابقات لیگ استان در دو بخش آقایان و بانوان و برگزاری کلاس های ارتقاء مربیگری و داوری بر اساس برنامه ریزی نشان از پویایی این هیئت در شرایط فعلی دارد.

بیشتر بخوانید   ۱۵۱۵ پرونده در خراسان جنوبی به صورت آنلاین رسیدگی شد

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها