ملت‌ها مواضع‌ رژیم صهیونیستی را به زباله‌دان تاریخ بیاندازند

خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: ملت‌ها امروز باید آماده شوند که با فشار اقتصادی، اجتماعی و انهدام مواضع‌ رژیم صهیونیستی و مستکبران را به زباله‌دان تاریخ بیاندازند.

به گزارش ” پیام خاوران “  ،حجت الاسلام  والمسلمین مهدی رحیم‌آبادی ظهر  امروز در خطبه نماز عبادی وسیاسی جمعه بیرجند با بیان اینکه تبعیت از ولایت یعنی فرهنگ بسیج و باید آنان را در دنیا توسعه و گسترش دهیم اظهار داشت: امروز همه ما باید از فرهنگ بسیج مراقبت کنیم و عیارش را بالا ببریم.

وی با اشاره به فجایع بشری و انسانی در غزه، اظهار کرد: این روزها دنیا پر از غم و غصه‌ای است و البته هر کسی که انسانیت داشته باشد غم در دل او هم نفوذ کرده است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شرایط امروز بخاطر فراموشی امر به معروف و نهی از منکر است که اشرار بر ما مسلط شده‌اند، بیان کرد: بالاترین معروف حاکمیت الهی و ولی الهی است اما اینچنین نشد و امروز سیستم استبدادی غربی‌ها و صهیونیست بین‌الملل نتیجه بی‌توجهی تاریخی به اولیای الهی و حاکمیت الهی است.

وی با اشاره به اینکه مظلومیت‌های این روزها غزه و سایر نقاط اسلامی که تحت‌الشعاع این ظلم‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: خون‌های به ناحق ریخته شده جهان را نسبت به جنایات صهیونیستی بیدار کرده است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه امروز آزادی و حقوق بشر مدعیان حقوق بشر در غزه تفسیر می‌شود، تصریح کرد: امروز کودکان و زنان به خاک و خون کشیده شده غزه برملاکننده چهره واقعی جریان استکباری است و این بزرگترین ثمره مقاومت است.

وی بیان کرد: امروز ملت‌ها باید آماده شوند که با فشار اقتصادی، اجتماعی و انهدام مواضع‌ رژیم صهیونیستی و مستکبران را به زباله‌دان تاریخ بیاندازند.

بیشتر بخوانید   دستگیری" زم "سیلی بزرگی برای آمریکا و اسرائیل بود

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ تعهدی پایبند نیستند، عنوان کرد: دنیا نباید فریب این جنایتکاران وحشی را بخورند و برای پیروزی عالم اسلامی آماده شوند.

وی  با بیان اینکه تصویر شفاف غزه نشان‌ می‌دهد که باید رژیم صهیونیستی برود، گفت: باید همواره از خداوند بخواهیم که راه راست و سرشار از نعمت را به ما نشان دهد اما امروز بشر به نتیجه‌ای نرسیده چون با عمق جان صراط مستقیم را نشناخته و خود را در دامن ضالین یا تحت غضب الهی قرار دارند ولی باید بشریت به حقیقت نسخه واقعی‌اش برگرداند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی ادامه داد: نسخه الهی این است که تمام مظلومین عالم و در رأس آن پیامبر(ص) و اولیای الهی بر بشر حکومت و آنان را هدایت کند.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) برای امامت بشر آمده‌اند و حکومت الهی به دست خود بشریت رقم می‌خورد، افزود: حال خوش و آرامش بشریت در گرو برپایی حاکمیت الهی است و باید آمادگی داشته باشیم که شرط آنان تبعیت محض از ولایت است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تأکید کرد: فرهنگ انتظار و تبعیت از ولایت ضروری‌ترین مسئله آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج) است که باید این مهم را تمرین کنیم.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تبعیت از ولایت یعنی فرهنگ بسیج و باید آنان را در دنیا توسعه و گسترش دهیم، ادامه داد: امروز همه ما باید از فرهنگ بسیج مراقبت کنیم و عیارش را بالا ببریم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتی، بسیج و مؤلفه‌های تشکیل‌دهنده آن را سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به‌هنگام و به‌اندازه را شاخص حرکت بسیج خواندند.

بیشتر بخوانید   راهبرد تسلیم و سازش در مقابل دشمنان در شان نظام اسلامی نیست

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با بیان حرکت خدمت‌رسانی دولت سیزدهم و رئیس جمهور بر اهمیت انتخاب درست در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها