بنیاد علوی بیش از ۱۳۲ میلیارد ریال در شهرستان خوسف هزینه کرد

نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی گفت: این نهاد در شهرستان خوسف ۲۳۹ میلیارد ریال تعهد مشارکت در سال جاری داشته‌ که تاکنون از این مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال هزینه کرده‌ است.

به گزارش “پیام خاوران “ هاشم صلاحی اظهار داشت : این اعتبار در زمینه‌های عمرانی و زیرساختی، فرهنگی و مذهبی، معیشتی و آموزشی هزینه شده‌ است.

وی بیان کرد: در زمینه ارتقای زیرساخت‌های آموزشی شهرستان خوسف، ساخت استخر ورزشی و چهار زمین چمن مصنوعی در این شهرستان مشارکت داریم که بنیاد علوی در اجرای این ۲ طرح ورزشی ۵۰ میلیارد ریال تعهد مشارکت داشته‌ و تاکنون ۲۶ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی گفت: این بنیاد در زمینه اقدامات مختلف فرهنگی از جمله تکمیل ساختمان دارالقرآن، اهدای فرش، تجهیز خانه‌های قرآنی، مشارکت با هیات‌های مذهبی در طبخ غذا، سفر اربعین و مشهد، اهدای چادر و همکاری در برگزاری مراسم مذهبی ۱۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال تعهد مشارکت داشته که تاکنون در این زمینه ۱۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال هزینه کرده‌ است.

وی افزود: همچنین برای احیا و مرمت قنوات و خرید تانکر آبرسانی برای عشایر ۳۵ میلیارد ریال تعهد مشارکت داریم که تاکنون در زمینه خرید تانکر آبرسانی برای عشایر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

صلاحی گفت: بنیاد علوی تعهد ۲۵ میلیارد ریالی در زمینه کمک به دهیاری‌های شهرستان خوسف دارد که در این زمینه ۱۰ میلیارد ریال کمک و مساعدت داشته است.

وی با اشاره به خدمات آموزشی بنیاد علوی در شهرستان خوسف از جمله تامین تجهیزات هوشمندسازی کلاس درس و بسته‌های اهدایی نوشت افزار بیان کرد: این نهاد در ساخت اورژانس جاده‌ای علی آباد زارعین هم ۱۲ میلیارد ریال مساعدت می‌کند.

نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی افزود: در زمینه مسائل معیشتی هم بنیاد علوی در شهرستان خوسف ۳۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیارد ریال امسال هزینه کرده‌ است.

بیشتر بخوانید   تمدید مهلت نصب و بکارگیری از پایانه فروشگاهی برای صاحبان مشاغل پزشکی

انتهای پیام /۱۰۳

 

 

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها