پیاده سازی اقتصاد مقاومتی؛ راه نجات کشور است

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: ما اقتصاد مقاومتی را نه در مقام حرف بلکه در عمل، اجرایی کردیم و با اعداد و ارقام می توانیم بر این امر صحه بگذاریم که اقتصاد مقاومتی راه نجات از بحران تولید و تحریم هاست.

به گزارش “پیام خاوران” سیدمحمدحسین زینلی در همایش بزرگ نوآوری در کارآفرینی که در فردوس برگزار شد اظهار داشت: ما با پیاده سازی ۱۴ محور  از ۴۱ کلید واژه ذیل سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مدظله؛ توانستیم حائز ده رکورد منحصر به فرد در کشور شویم.

وی برگزاری این جلسه را در راستای جهاد تبیین مهم و حیاتی خواند و اظهار داشت: در تقابل با یاس پراکنی و القای ناامیدی دشمن به قشرجوان امروز ، باید بنگاههای موفقی چون کویرتایر به عنوان نماد کارآمدی نظام برای آحاد مردم تبیین و معرفی گردند.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با ارائه آمار و گزارشی از وضعیت موجود این شرکت گفت: ۲۳ درصد ارزش افزوده بخش صنعت استان خراسان جنوبی متعلق به کارخانه کویرتایر است و همچنین ارزش فروش محصولات شرکت کویرتایر در سال ۱۴۰۰معادل ۸۵ درصد فروش سه محصول استراتژیک استان زرشک-عناب و زعفران است.

زینلی با ذکر این عنوان که”دانش در بدنه کویرتایر بومی است” بیان کرد: دانش فنی و طراحی ساخت کلیه تایرهای  خودروهای شاسی بلند SUV/CUV که قبلا” از خارج خریداری می شد در کارخانه کویرتایر بومی سازی شده اند که این یکی از وجوه دانش بنیان شدن ما می باشد.

وی در همین راستا افزود: در علم نوین مدیریت ، سهم دانش  تنها ۲۰ درصد است و سهم عمده آن مربوط به مدیریت تعامل، هم افزایی و همسویی ارکان مختلف یک واحد صنعتی است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر براصل نوآوری و کارآفرینی تاکیدکرد و گفت: حمایت از تفکرهای ساختارشکنانه و نقادانه ،حمایت از ایده های فردی و پرهیز از بروکراسی اداری و  وجود ریسک پذیری، سه اصل مهم در ایجاد کارآفرینی و تکاپوی نوآوری است که در کویرتایر از بدو تاسیس تاکنون گره گشا و چراغ راه بوده است.

بیشتر بخوانید   شاعران باید با ذائقه جدید و شرایط روز جامعه حرکت کنند

در ادامه تعدادی از شرکت کننده کنندگان، سئوالات و نقطه نظرات خود را در فضای صمیمی از آقای زینلی به عنوان چهره ملی و ماندگار صنعت کشور مطرح و از حضور ایشان در این مراسم تشکر و قدردانی کردند.

در همایش بزرگ نوآوری در کار آفرینی که از سوی شبکه ملی کار آفرینی و اشتغال پذیری استان و با همکاری شهرداری فردوس برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، رئیس شورای اسلامی و شهردار فردوس، جمعی از مدیران شهرستان و فعالان عرصه کار و کار آفرینی این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها