افتتاح بیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی در محل نمایشگاه های بین المللی بیرجند افتتاح شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ نمایشگاه صنعت ساختمان استان در فضایی به وسعت ۳ هزار مترمربع و با حضور شرکت های معتبر و استان های همجوار به مدت ۵ روز در بیرجند برپا است.

این نمایشگاه با هم‌افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف، پیام‌آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر در استان خواهد بود.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: بیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند افتتاح شد.

غلامحسین حسینی اظهارکرد: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار می شود.

وی با تاکیدبرنقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد و یکی از ارکان اشتغال‌زایی گفت: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی بیان کرد: هر زمانی صنعت ساختمان در سطح استان فعال می‌شود بخش عظیمی از اشتغال اعم از مصالح ساختمانی، نیروی کار، خدمات، تاسیسات گرفته تا دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و نیروی مردمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه تا زمانی که این پروسه تعریف شده مشکل اشتغال به حداقل می‌رسد هر چند اشتغال ایجاد شده پایدار نبوده با این وجود افراد جویای کار می‌توانند تا زمان دستیابی به اشتغال پایدار از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید   حضور فعال شرکت فنی و مهندسی فانوس راه شرق در نمایشگاه صنعت ساختمان بیرجند

وی به تجربه موفق اتاق تعاون دربرگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دو سال گذشته اشاره وتصریح کرد: برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در استان فرصتی دوباره برای تجلی همه‌ آنچه که متولیان بخشهای مختلف این صنعت به دنبال آن هستند را نمایان می کند

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی اظهارکرد: افزون بر این تقویت صنعت ساختمان و اشتغال را به دنبال خواهد داشت و در زمینه به نمایش گذاشتن توانایی‌های استان در بخش‌های مختلف تولید، توزیع و ساخت هم موثرخواهد بود.

حسینی افزود: این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها