امروز در حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده‌ایم

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز فعالیت‌های آنسوی مرز در کنترل است، گفت: امروز در حوزه پهباد و سایر ابزار حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده‌ایم‌‌.

به گزارش “پیام خاوران” امیر کریم چشک پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ارزش‌های اساسی که برای ارتش تعریف شده شامل مردمی بودن، آمادگی دفاع و معنویت است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ارتش از مردم، برای مردم و در کنار مردم و انقلاب قدم بر می‌دارد.
وی تصریح کرد: ارتش همواره در حوادث بعد از انقلاب چون دفاع مقدس و یا مواردی چون زلزله بم، خوی، سیل لرستان و زلزله سرپل ذهاب همراه انقلاب و مردم بوده است.

چشک با بیان اینکه چشممان به اشارات مقام معظم رهبری و گوشمان به فرمان تدابیر ایشان است اظهار کرد: ارتشیان هیچ گاه از مسیر ولایت خارج نشدند.
وی افزود: ارتش در حوزه دفاعی چه در دفاع مقدس و چه در مراحل بعدی در کنار سایر نیروها حفظ امنیت کشور را بر عهده داشته است.

معاون عملیات نیروی زمینی جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز امن ترین مرزها را داریم گفت: امروز ارتش با بیش از ۱۰ تیپ در هزار و ۵۶۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور دارد.

چشک ادامه داد: تمام سامانه‌های رصدی و پایش در اختیار نیروی زميني است و فعالیت‌های در آن‌سوی مرزها با ابزار جدید کنترل می‌شود.

وی یادآور شد: امروز نیروی زمینی ارتش در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته و چه در حوزه پهباد و در چه سایر ابزار حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده‌ است.

معاون عملیات نیروی زمینی جمهوری اسلامی با بیان اینکه امنیت زیر ساخت تمام فعالیت‌ها است، گفت: اگر امنیت نباشد هیچ کاری به خوبی انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید   گردشگری| شوکت آباد بیرجند دیگر آباد نیست/ قفل کرونا بر درب عمارت

وی یادآور شد: در حوزه معنویت نیز کلاس‌های قرآن و اخلاق با تلاش عقیدتی – سیاسی برگزار می‌شود و بحث ولایت مداری در نیروهای ارتش سرلوحه کار است.
چشک خاطر نشان کرد: امروز ر حوزه پهباد بزرگترین ناوگان پهبادی ارتش مربوط به نیروی زمینی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم گفت: جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است و در ارتش مکتبی و ارتش مردمی خلاصه نمی شود و ریشه آن کار خدایی است.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی افزود: ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است و از اولین روزی که این قشر صادق با حضرت امام بیعت کردند در پای کلمه الله استقامت کردند و هر جا در جامعه اسلامی مشکل باشد پای کار هستند و جهت آن خدایی بودن آن است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال دستاوردهای عظیمی داشته و دارد اما یکی از دستاوردهای بزرگ این است که در طول ۴۵ سال مبارزه با دشمنانی را داشته که نقطه مقابل هستند و حتی در کفر هم نفاق دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: ارزش کار شما نجات بشر است و شما زمینه ساز تمدنی هستید که رهبری آن با امام زمان است و بحث تنها بحث ايران نیست بلکه بحث نجات بشر است.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها