اولویت‌های یک تا 400 عمره، تکمیل اطلاعات و گروه بندی کنند

سایت تکمیل اطلاعات عمره از روز پنجشنبه هفته گذشته فعال شده و افرادی که در اولویت یک تا 400 هستند می‌تواند نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین دستگردی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که در سال‌های 87 و 90 و قبل از آن برای اعزام به حج عمره مفرده ثبت نام کرده و مبلغ 800 هزار تومان را پرداخت کردند از روز پنجشنبه می‌توانند به سایت www.umrah.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات، گروه‌بندی و رزرو اقدام کنند.

وی افزود: همچنین 38 دفتر زیارتی در استان وجود دارد که آمادگی انجام این عملیات را دارند و افراد از اولویت‌های یک تا 400 می‌توانند بعد از تکمیل اطلاعات و گروه بندی نسبت به رزرو اقدام کنند و اگر قصد اعزام برای امسال را نداشتند می‌توانند رزرو خود را در مراحل بعدی اعزام که اعلام می‌شود ثبت کنند.

دستگردی بیان کرد: اعزام‌های امسال در دی، بهمن و اسفند است و از آنجایی که اعزام منوط به صدور ویزا و روادید است و این اقدامات دست کشور عربستان است امکان اینکه در زمان اعزام جابجایی‌هایی ایجاد شود وجود دارد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: هزینه حج عمره مفرده بر اساس هزینه‌های پرواز، هتل، تغذیه، حمل و نقل در عربستان و در 10 گروه قیمتی از 40 میلیون و 200 هزار تومان تا 44 میلیون و 200 هزار تومان است که در استان این مبلغ بین 42 میلیون تا 43 میلیون است و کسانی که قبلاً مبلغ 800 هزار تومان را پرداخت کرده‌اند به اضافه سودی که در طول این سال‌ها روی این مبلغ خورده است از مبلغ کلی حج عمره مفرد کسر می‌شود و می‌بایست ما به تفاوت آن را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید   کاهش ۳۶ درصدی تردد جاده ای در خراسان جنوبی

وی عنوان کرد: افراد می‌توانند از طریق کد دستوری ستاره 4 ستاره 64511 مربع، مراجعه به پایگاه خبری سازمان حج و زیارت، مراجعه به دفاتر زیارتی و یا مراجعه به بانک از اولویت بندی خود مطلع شوند.

دستگردی تصریح کرد: هم اکنون ثبت نام جدید نداریم و کسانی که در سال‌های 87 و 90 و قبل از آن ثبت نام کردند بر اساس اولویت بندی اعزام می‌شوند و امکان نقل و انتقال وجود دارد و تأکید ما بر این است که بین فروشنده و خریدار واسطه‌ای نباشد و قیمت به صورت توافقی بین این دو طرف تعیین شود.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر فردی فیش خود را گم کرده باشد می‌تواند به بانک مورد نظر مراجعه کرده و درخواست صدور فیش المثنی دهد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها