پویش لبخند آسایش در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: باید از تمام ظرفیت های فرهنگ سازی برای دعوت مردم به مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی استفاده کنیم.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی با اعلام این خبر اظهار داشت: فرهنگ سازی وظیفه سخت و سنگینی است اما وقتی از سوی خود مردم اقدامات فرهنگ سازی انجام شود، تاثیر گذاری بیشتر و قوی تری و جلوه زیباتری ارائه خواهد داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خرسان جنوبی گفت: پویش لبخند آسایش که با ابتکار روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی ارائه شده است، در تلاش است تا آسایش مردم در کنار مصرف بهینه گاز طبیعی را از طریق تصویر و گرافیک ارائه دهد.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی باید از سنین پایین آغاز شود تا در آینده شاهد مصرف و اسراف در کشور علی الخصوص در حوزه انرژی نباشیم.

محمودی با اشاره به اجرای پویش خانه گرم برای همه در سال گذشته افزود: با توجه به بحران زمستان سال گذشته و کاهش افت فشار گاز در استان خراسان جنوبی پویش خانه گرم برای همه یک پویش موفق در دعوت مردم به صرفه جویی بود که باعث شد تمام اقشار جامعه در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی تا پایان دی ماه می توانند با ارسال تصاویر و طراحی پوستر در کمپین لبخند آسایش همراه با صرفه جویی شرکت کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آغاز فعالیت مجدد سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها