در جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان ایران: مدیر عامل شرکت «دان و علوفه خوشینه» مدیر جوان نمونه کشور شد

در هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران «شرکت دان وعلوفه خوشینه» برگزیده برتر شد.

به گزارش “پیام خاوران” در این مراسم که با حضور تنی چند از مقامات، مسئولان کشوری و نمایندگان بخش خصوصی و فعالان و دست‌اندرکاران واحدهای تولیدی کشور ۲۷ آذرماه در سالن همایش‌های صدا‌ و سیما برگزار شد از مهندس علی فروزانفر مدیرعامل شرکت دان و علوفه خوشینه به عنوان مدیر جوان نمونه کشور معرفی و با اهدای لوح تقدیر و تندیس این جشنواره تجلیل شد.

با درخشش این مدیر جوان بیرجندی، یکی از کرسی‌های مدیر جوان نمونه ملی به استان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به عنوان معتبرترین جشنواره بخش خصوصی برگزار می‌شود؛ هفدهمین سال خود را با محوریت «نقش‌آفرینی حداکثری بخش خصوصی در توسعه و دیپلماسی اقتصادی» با حضور پرشور شرکت‌ها و تولیدکنندگان فعال کشور برگزار کرد.

در جشنواره امسال ارزیابی متقاضیان بر اساس شاخص هایی در بخش های سرمایه گذاری، نوآوری و ثبت اختراع، تولید محصول دانش بنیان، تولید محصولات استراتژیک و اساسی، خودکفایی، ارز آوری و صادرات، استانداردسازی، مدیریت دانش، سیستم مدیریت روندها و فرآیندهای سازمانی، اشتغال پایدار و نیروی انسانی، سیستم مدیریت بهره وری، زنجیره ارزش و لجستیک، مدیریت هزینه و مسئولیت اجتماعی، صورت گرفته است.

کارخانه دان و علوفه خوشینه (سهامی خاص) در شهرک صنعتی شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی واقع شده است. محصولات با کیفیت این شرکت که عمدتا خوراک مرغ می‌باشد علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   باروری ابرها درخراسان جنوبی از طریق پهپاد اجرا می شود/بارورسازی ابرها در۱۰ استان کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها