پیشرفت پروژه ترافیکی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسید

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: پیشرفت عملیات عمرانی احداث معبر جدید برای اتصال خیابان ارتش به شهید قرنی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسیده و قرار است تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی حدیدی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای این پروژه از مصوبات شورای ترافیک استان و شورای شهر بیرجند است و معبر جدید بعد از اتمام عملیات عمرانی بازگشایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: این معبر ۳۰ متری حدود ۳۵۰ متر طول دارد که خیابان ارتش را به خیابان شهید قرنی متصل می‌کند.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: برای اجرای این پروژه ۲ تا سه لایه ۱۵ سانتیمتری زیرسازی انجام شده و برخی ساختمان‌های مستعمل در مسیر را تخریب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این پروژه از ابتدای امسال شروع شد افزود: تاکنون جدول کشی، جابه‌جایی تیرهای برق و آیلند اجرا شده و در ادامه تامین روشنایی، اجرای آسفالت و خط کشی در برنامه است.

حدیدی نژاد هدف اصلی شهرداری از اجرای این پروژه را کاهش بار ترافیک خیابان ارتش و دسترسی بهتر ساکنان محدوده سایت زعفرانیه به مرکز شهر عنوان کرد و گفت: در آینده با گسترش ساخت و سازها در بالادست، این معبر یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به مرکز شهر خواهد بود تا بار ترافیک از صیاد شیرازی، شهید ناصری و خیابان ارتش کم شود.

وی بیان کرد: معبر ۳۰ متری دیگری هم در آینده از روبه‌روی خیابان معلم به خیابان شهید قرنی ایجاد خواهد شد که این مسیر نیز در دسترسی بهتر شهروندان اثرگذار است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زندان‌های استان خراسان جنوبی کمترین چالش را در شیوع کرونا داشتند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها